Gøy for store og små!

Var der med vår datter, tok Gulljakten. Det var kjempegøy! Ble akkurat passe skummelt og spennende... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Rsgamst
Alta, Norge
Veldig gøy opplevelse!

Vi utførte Treasure Hunt og er kjempefornøyd med lokalet, verten og underholdningen i... les mer

Anmeldt 27. februar 2019
Per Viggo L
Oslo, Norge

Anmeldt 27. februar 2019 via mobile enheter

Vi utførte Treasure Hunt og er kjempefornøyd med lokalet, verten og underholdningen i opplegget

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, Per Viggo L
Anmeldt 10. januar 2019 via mobile enheter

Spennende og veldig nervepirrende. Godt planlakt og gjennomført! Ble helt oppslukt av historien, og gleder meg allerede til neste gang!

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, Miriam O
Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Venninnene mine tok meg med hit i forbindelse med utdrinkingslaget mitt! Anbefales. Personalet var hyggelig og rommet vi skulle løse var kreativt. Bra opplegg for venner som ville finne på noen gøy. De har et rom for barn også!

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, karolinematildat
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

gjennomførte et av rommene i utdrikningslag. Vi var veldig fornøyde, og kommer garantert tilbake! Ansatte hadde også ordnet med drikke og snacks til oss som vi kunne kose oss med før morroa startet. Anbefales på det sterkeste

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Maria G
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Kjempebra rom å morsomt konsept! Prøvde rommet som heter The motel room å vi kom oss ut var 4 stk å alle fikk kjørt hjernen godt. Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 128linnb