Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

En koselig campingplass i Setesdal. Rene og flott servicehus. Brukte bare familierommene, og de var flotte og rene. Anbefaler Flateland camping om man er i området og trenger overnatting. Det var mye vann i elva når vi var der, så fikk ikke prøvd padling eller badetrampolinen. Vanskelig å fiske var det også, men dro da ørret

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, suburbier
Anmeldt 12. juni 2020 via mobile enheter

Koseligere campingplass skal du lete lenge etter ❤️
Nydelig rolig sted med badeplass, turområder, kaniner, sykkelutleie, lavvo og masse gøyale apparater for ungene. Rent og pent sanitæranlegg og hyggelig betjening. Rimelig pris

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, TillyWildCat
Anmeldt 20. august 2017 via mobile enheter

Vi er en gjeng fra Randaberg som kommer hit fast en gang i året.
Til vårt formål så er Flateland camping helt topp! Og med nye dusj/toalett så ble det enda bedre!
Vi koser oss veldig både store og små

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, GoaVaka
Anmeldt 19. juli 2017

Akkurat slik en campingplass skal være. God stemning. Rent og pent. Veldig hyggelig (og pluss for) Setesdalsmusikk og historie i tipien på kvelden. Vi hadde ikke benk eller grill foran hytta vår og fellesgrillen foran tipien var ikke allverdens. Fikk låne kortstokk (som bare manglet 4 kort...). Litt rart med bestikk til 4 i en hytte som har plass til 6.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Turid M
Anmeldt 10. juli 2015 via mobile enheter

Fantastisk natur omringer den fine campingplassen. Skog, elv og høye fjell.
Fin lekeplass for de minste, seilerne, trampoline, sandkasse, klatrestativ og båt!
I tillegg er det kanoer og lagt til rette for å bade i elven.
Liker du natur er det kort vei til skogen og turstier.
Felles sanitæranlegg er rent, pent og ganske nytt.
De ansatte er hyggelig og imøtekommende.
Anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2015