“En opplevelse!”
Anmeldelse av Bergtun

Bergtun
Vurdert som nr. 1 av 6 Restauranter i Valle
Beskrivelse: Bergtun cafè ligg midt i sentrum av Valle. Den gamle tømmerbygningen er totalrenovert i 2010, men ein har teke vare på sjela i bygget. På Bergtun kan du nyte god, sunn og heimelaga mat, der mykje på menyen er basert på lokale og økologiske råvarer. Me veit kva maten vår inneheld! Gjennom heile året kan du velge frå får faste meny, eller du kan bestille mat til spesielle anledningar. Me leverer alt frå enkle salatar og smørbrød til selskapsmeny med fleiire rettar. Vår heimelaga is bør prøvast. Me er glad i god kaffi! Hjå oss får du servert kaffi frå eit av dei beste kaffibrenneria i Noreg, og du er alltid garantert fersk kaffi hjå oss. Me har sjølv gått baristakurs og held gjerne kurs for deg i kaffismaking. Opningstider: man-fre: 10:00-16:00 laur: 11:00-15:00 F.o.m veke 26: man-fre: 10:00-18:00 laur: 10:00-18:00 sun: 12:00-18:00 fredag og laurdag er bakgården åpen til kl 23:00
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk opplevelse på dette stedet av en grunn, og det var karen fra nord som drev stedet!
For en service innstilt ,hyggelig og morsom person.
Dette var rett mann på rett plass.
Hotellet er meget enklelt, men ligger i fantastiske omgivelser og serverer enkel men smakfull hjemmelaget mat.
Det skal også sies at han hadde to dyktige og hyggelige medarbeidere som serverte.
Håper dere vil drive slik i mange år……

1  Takk, Meutudo

Anmeldt 11. oktober 2020

Etter vielse på kommune huset tok vi turen til Bergtun Hotell. Flott sted med nydelig mat og super hyggelig betjening! Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, olepederm
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Enkel meny, men maten var førsteklasses. De ansatte står virkelig på for å yte en ypperlig service. En veldig fin opplevelse.

Takk, jonnyi174
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Helt nydelig mat og veldig hyggelig betjening. Anbefaler på det sterkeste å stoppe for en matbit

Takk, leifarem
Anmeldt 9. august 2020

Tilfeldig innom for en matbit, og det angrer vi ikke på. Maten var fantastisk og betjeningen veldig hyggelig. Her har de det Lille Ekstra som skal til

Takk, V4703DFmonicam

Reisende som så på Bergtun, så også på

Har du vært i Bergtun? Del dine erfaringer!