eDreams
Anmeldt 9. november 2020 via mobile enheter

Veldig flott sted og enormt hyggelige folk. Maten er også kjempegod. Anbefaler stedet på det sterkeste. Her er det turområder, sjøliv og god mat og service som gjelder. Flott sted for å slappe av alene eller sammen med venner.

Dato for oppholdet: november 2020
1  Takk, OFuglestad
Anmeldt 12. mai 2020

Her får du god services, bra frokost og middagen var kjempe gode. Jeg anbefaler laks med sopp og bestill huset fiskesuppe den er meget god. Jeg hadde en hytte med vaskemaskin og tørkestativ. Kunne godt våre en god stol på rommet. Men det var gode stoler ute på terrassen. Godt internett hadde de og.

Dato for oppholdet: mai 2020
2  Takk, sigbjornr
Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

Koselig besøk i Kilstraumen som avsluttning på en 3 måneders lang europatur hovedsakelig på kanalene i Holland og Tyskland. Koselig med ett liten pubrunde å prate med andre fine båtfolk. Alt bra her på bryggene unntatt prisen på dusjene. Her fikk man betale kr. 10,- for 2 minutter. Ellers på rundturen vår har vi betalt 1 euro for 6 minutt og noen plasser 1 euro for 4 minutt dusj.
M. A. O. Kilstraumen kan vere Europas dyreste sted å vaske skiten av seg
Anbefaler gjerne Kilstraumen Gjestehavn videre, men ikke dusj prisene

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, Svein A
Anmeldt 17. mai 2019 via mobile enheter

Spiste 17 mai middagen her. 9 stk var vi , veldig god mat og fantastisk service . Kom med båt gode brygger . Rent og pent . Dette er absolutt et sted å anbefale for alle . Her kommer vi nok igjen flere ganger

Dato for oppholdet: mai 2019
1  Takk, nottis1970
Anmeldt 8. mai 2019 via mobile enheter

Å samle mange tilsette krev ein solid part. Å få Kilstraumen brygge, som har vore samanhengande som ein slik part sidan 1610, gjev ein erfaren partnar.

Fiber, lokale og mat, her kjem me gjerne att.

Skulle du ha gått glipp av historien om Den Norske Løve, du finn den her.

Like ved, ein kjapp spasertur til Vardetangen. Lenger vest kjem du ikkje utan båt i Noreg. Få bevis i Kilstraumen etter turen.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, smedbrekka