Priceline
Agoda.comUSD 187
Anmeldt 17. september 2019 via mobile enheter

Greit hotell hyggelig betjening, men savnet at de kunne snakke norsk da vi kom en sen regnvåt kveld. Ingen servering bortsett fra drikke. Greie rom men manglet di-papir. God frokost og hyggelig norsktalende person.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Feriejobb
Anmeldt 5. juni 2019

Rommet var rent og OK på alle måter. Maten (bufeen) helt topp og servicen veldig bra. Frister til gjentagelse!
Koselig og vennlig personale som var imøtekommende og de ytte god service. Gjenglemt telefon ble omgående ettersendt, og takk for det.

Dato for oppholdet: mai 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, turist4242
Anmeldt 21. februar 2019

Fint opphold på Fitjar Fjordhotell.
Kom sent på kvelden men fikk servert middag i restauranten ( god buffe`)
Rommet ver rent, hadde gode senger og god stressless og sofa.
Veldig hyggelig og hjelpsom betjening.

Romtips: Noen rom har balkong.
Dato for oppholdet: februar 2019
1  Takk, BjaMil
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

På impuls fant vi ut at vi ville overnatte på hotellet, da vi var innom for å spise middag. Maten var meget god, rommene var fine med god størrelse, gode senger og nyoppusset bad. I tillegg hadde rommet balkong, noe som var svært kjærkomment da temperaturen bikket 30 grader. Kan absolutt anbefale å ta ett stopp og en overnatting her.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Amanijo
Anmeldt 27. juni 2018 via mobile enheter

På kort varsel fikk jeg tilbud om overnatting hos Fitjar fjordhotell i forbindelse med et idrettsarrangement. Hotellet tilbød meg rom på sportellet, ca 200 m fra hovedbygget, dette grunnet et arrangement på hotellet. Sportellet var et utmerket overnattingssted, godt møblert, rent og funksjonelt på alle måter. At det var rolig og mulighet for å sove godt i forkant av idrettsaktiviteten var og bra, å lytte til musikk og skrål er erfaringsvis en dårlig oppladning. På fredagskvelden serverte hotellets kokk en utmerket middag, med varierte retter. Dessertbordet var svært bra, bare synd at lørdagens aktivitet ikke tillot det store innhugget. Lørdagens frokost var og meget god, med variert tilbud. Hotellet tilbød sen utsjekk, og dette var svært praktisk og kjærkomment etter en kald opplevelse i tåkehavet på fjellet. Hotellet anbefales, meget hyggelig betjening og god service. At Fitjar er et fint sted trekker heller ikke ned inntrykket.

Dato for oppholdet: juni 2018
Reisetype: Reiste alene