ZenHotels.com
FindHotel
Snaptravel
Etrip
Anmeldt 24. september 2020 via mobile enheter

Glesvær rorbuer vil jeg anbefale på det sterkeste. Jeg og min kamerat ble tatt godt imot av vertskapet, som gav oss en fin orientering og svarte på det vi lurte på. Leiligheten var flott, godt renhold og trivelig å oppholde seg i. Vi bodde i rorbu nr 4, 2 soverom m/ 2 enkle senger på hvert rom, et godt alternativ for 4 venner som vil på tur.
Båten vi hadde leid var helt topp, stødig og med en motor som var start villig og ikke fusket. Det ble ikke det helt store fisket, men vi hadde et trivelig opphold og kommer garantert tilbake.
Vertskapet var blide og hyggelige og lett tilgjengelig, noe som var med å gjøre oppholdet så bra.
Kafeen var vi ikke innom, men helt sikkert bra den også.
Mvh
Knut R

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Fiskelykke
Glesvær Rorbu, Eier på Glesvær Rorbu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2020

Tusen takk for flott tilbakemelding!

Anmeldt 10. august 2020

Tre generasjoner bare stortrivdes på dette stedet! Leiligheten var godt innredet og det var greit å parkere og kvitte seg med søppel. Landhandelen, med tilhørende spisested, tett på er bare en ekstra attraksjon.

2  Takk, jonasg

Tusen takk for god tilbakemelding! Velkommen tilbake!

Anmeldt 28. juni 2020

Glesvær er et nydelig sted, og rorbuene ligger vakkert til nede ved en brygge og med et fint landskap rundt (med interessante detaljer som skulpturer). De er romslige og særdeles godt utstyrt - ja, en kunne spore omtanke i alle detaljer! Vi var en stor familiegruppe på 13 med smått og stort, fordelt på 4 rorbuer. Om ettermiddagen ble det badet og gått tur, så grillet vi og spiste ute - på søndagen var det lunch på Glesvær kafe. Et perfekt sted for større eller mindre grupper. Og veldig hyggelig vertskap! Vi kommer tilbake!

Romtips: Rorbu 6 er i 2. etg og har flott utsikt (men alle 4 av B-rorbuene har utsikt mot havet)
Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, CygnusBergen
Glesvær Rorbu, Eier på Glesvær Rorbu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Hei, for en fantastisk tilbakemelding.
Vi har satset på de små detaljene, og er veldig glad for at du har lagt merke til dette. Tusen takk! Med vennlig hilsen Bente, Glesvær Rorbu

Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

Et sted som absolutt er verdt et besøk , hyggelig personell og fantastisk beliggenhet. God gammel stil . Fiskesuppen her er fantastisk noe som anbefales på det sterkeste . Her er det bare å planlegge et besøk

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, nottis1970
Bente B, Owner på Glesvær Rorbu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2018

Takk for flott tilbakemelding, og gode ord om Glesvær kafe sin fiskesuppe.

Anmeldt 2. desember 2017 via mobile enheter

Familie på fem med besteforeldre på desembertur i Rorbuene. Nydelig sted å dra for å finne roen. Flott utstyr leilighet med fullt kjøkken. Rent og godt standard. Fryseskap i gangen om vi skulle få masse fisk. Fisk har vi fått fra stang fra land. Må oppheves!

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, ingridf609
Bente B, Eier på Glesvær Rorbu, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2017

Takk for hyggelige ord. Vi håper dere kommer tilbake til neste år!