Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Er 2 vennepar fra Østlandet på telt ferie/tur. Kom fra Åndalsnes i begynnelsen av kveldingen(ca 1830). I resepsjonen møte oss ei smilende og koselig dame, sjarmerende og service vennlig. Vi fikk slått opp teltene våres ute på en molo. Her kunne vi nyte et fantastisk måltid og seinere en utrolig solnedgang. Sanitæranlegget var veldig bra og rent. Kan anbefale denne fantastiske plassen.

1  Takk, GlennRai
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk plass!
Vertskapet er meget hyggelige og behjelpelige. Beliggenheter er flott med utsikt mot Atlanterhavsveien og havet. Teltplass på molo med sjøen som nærmeste nabo. Trivelige og rene sanitærforhold.
Absolutt verdt et besøk.

1  Takk, tronderikm2019
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig vertskap, behjelpelig med alt og løsningsorienterte. Fantastisk plass med nydelig utsikt. Plassen var ryddig og hadde fint sanitæranlegg. Gode fiskemuligheter. Nærme matbutikk, samt mulighet for å spise ute ved nærliggende restaurant. Kommer gjerne igjen!

Romtips: Alt løste seg, vertskapet tok ting på sparket.
Takk, dag h
Anmeldt 8. april 2017 via mobile enheter

Fantastisk plass ved havet , sjølv om været ikke var bra så hadde vi en fin utsikt
Store fine hytter med alt du trenger , vi hadde 3 sov med et stort bad og kjøkken /stue
Ei stor grillhytte var også tilgjengelig som vi brukte
Vil anbefale denne plassen

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, gjomyre
Anmeldt 3. september 2016 via mobile enheter

Her bor du så nært sjøkanten at du frykter å bli våt på bena ved stor flo. Moderne hytter med 3 soverom og ellers fullt utstyrt ihht dagens standard og mere til. Flere hytter også med badstue. Lei deg båt og etter noen få minutter er du ute på storhavet. Eget sløyerom med frysere, så her kan du gjøre ren fisken i egnet rom og fryse den før hjemturen.
Grillhytte til fri bruk i sjøkanten.
En kveldstur langs Atlanterhavsveien, som er nærmeste nabo, er heller ikke å forakte.
Stor bobilplass så nærme sjøkanten at sjøørreten selv kan hoppe opp i stekepanna.
Unikt sted - unik beliggenhet.

Dato for oppholdet: april 2016
1  Takk, JoHo68