Anmeldt 9. juni 2018 via mobile enheter

Vi hadde et flott opphold i Sveggvika.
Et autentisk sted vi anbefaler på det sterkeste!
Imøtekommende bevertning, du føler deg velkommen. God mat, middagen anbefales, til desserten får du historien til bygningen og klippfisken. Pene omgivelser og rommene har god standard med en nydelig utsikt.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Nora S
Rannveig U, Eier på Sveggvika, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juni 2018

Hei Nora.
Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Det var hyggelig å ha dere på besøk.
Kom gjerne igjen :-)

Anmeldt 6. august 2017

Sveggvika gjestehus er et tidligere klippfiskmottak, ikke langt fra hovedveien, likevel helt usjenert og meget rolig. Utsikt og fiskemuligheter er de aller beste. Rommene er helt uten fiksfakserier, men med god standard, og med en eventyrlig utsikt. Både på rommet og i fellesarealene var alt rent og pent og ordentlig. Ingen TV, men perfekt Wifi. Eieren er hands-on, alltid til stede og alltid behjelpelig. En føler seg virkelig velkommen på dette stedet. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, mush26
Anmeldt 8. oktober 2016

Selvom det var regnvær da vi kom, er det et kjempehyggelig sted, og vi lærte mye om stedet av Rannveig. Og det ble mange fine bilder, selvom ikke sola viste seg. Store og komfortable rom, og gode madrasser.

Dato for oppholdet: august 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, gmorzier
Anmeldt 25. juli 2016 via mobile enheter

Om du skal kjøre Atlanterhavsveien, burde du legge overnattingen din hit. Gjestehuset har fem rom og holder til i en gammel klippfiskfabrikk. Rommene har fransk balkong og en storslagen utsikt mot sjøen. Enkel møblering av rommene, uten kjøleskap og TV. Frokosten er av enkel norsk standard, med ferdig oppskåret brød, ulike påleggstyper, frokostblandinger, melk, juice, te og kaffe. Her kunne det gjerne vært tilbudt nybakt brød eller rundstykker, ferskpressede juicer og gjerne litt friskt vann. Dette ville løftet frokostbordet med enkle grep. Eieren er en trivelig dame med mye kunnskap om området. Vi bor her gjerne igjen!

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, Marius S
Anmeldt 18. april 2013

Sveggvika imponerer med sin fantastisk belligenhet og nærhet til mange lokale atraskjoner. Vi har hatt romantisk helg i Sveggvika. Du føler deg som hjemme :). Koselig atmosfære, god mat og uforglemmelige solnedganger.
Gleder meg til å komme tilbake :)

Dato for oppholdet: mai 2012
3  Takk, Kristina01-13