Priceline
eDreams
Agoda.com
Anmeldt 6. juli 2019 via mobile enheter

Alt svarte til hva vi ønsket. Herlig atmosfære, ro og god mat. Følte oss virkelig velkommen. Rannveig er en meget flott vertinne!
Dette føler jeg at virkelig kan anbefales. Her er severdigheter, fiske muligheter og masse frisk luft.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Erik M
Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

Avslappende, nydelig mat og meget god kundeservice.

Flotte og rene rom med en nydelig utsikt til havet.

En spennende og interessant historie om bygget.

Mange flotte turopplevelser i nærområdet. Anbefaler å ta med seg varme og tette klær hvis været skulle bli dårlig.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, andreassO9325BA
Anmeldt 9. juni 2018 via mobile enheter

Vi hadde et flott opphold i Sveggvika.
Et autentisk sted vi anbefaler på det sterkeste!
Imøtekommende bevertning, du føler deg velkommen. God mat, middagen anbefales, til desserten får du historien til bygningen og klippfisken. Pene omgivelser og rommene har god standard med en nydelig utsikt.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Nora S
Rannveig U, Eier på Sveggvika, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juni 2018

Hei Nora.
Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Det var hyggelig å ha dere på besøk.
Kom gjerne igjen :-)

Anmeldt 6. august 2017

Sveggvika gjestehus er et tidligere klippfiskmottak, ikke langt fra hovedveien, likevel helt usjenert og meget rolig. Utsikt og fiskemuligheter er de aller beste. Rommene er helt uten fiksfakserier, men med god standard, og med en eventyrlig utsikt. Både på rommet og i fellesarealene var alt rent og pent og ordentlig. Ingen TV, men perfekt Wifi. Eieren er hands-on, alltid til stede og alltid behjelpelig. En føler seg virkelig velkommen på dette stedet. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, mush26
Anmeldt 8. oktober 2016

Selvom det var regnvær da vi kom, er det et kjempehyggelig sted, og vi lærte mye om stedet av Rannveig. Og det ble mange fine bilder, selvom ikke sola viste seg. Store og komfortable rom, og gode madrasser.

Dato for oppholdet: august 2016
  • Reisetype: Reiste med venner