Ulike måter å oppleve Atlanterhavsveien på
fra USD 1 057,78
fra USD 1 653,38
Anmeldt 7. juli 2019

Atlanterhavsveien er vel den største attaksjonen i distriktet. Den er en av de 18 Nasjonale Turistveger i Norge, og ble åpnet i 1989. I 2005 ble den kåret til "århundrets byggverk" i Norge. Vi har vært der før, men siden sist er "Eldhuset" kommet til. Den lange bygningen som inneholder kafé og toaletter har en fasade som skal forestille en blinkende fiskestim. Det er også kommet til en sikker gangsti på ca 600m som gir en rundtur med flott utsikt. Før var det skummelt å gå der for klønete turister, som kunne havne i sjøen.
Innspilling av en Bond-film i juni 2019 har skapt ekstra blest om veien.
Å besøke Atlanterhavsveien er et must.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, 332ArneDorum
Anmeldt 26. mai 2019 via mobile enheter

Var kjørt veien flere ganger, og det er like flott hver gang. Likevel blie jeg like skuffa hver gang over hvor fort det er over. Vil derfor anbefale å sykle atlanterhavsvegen! Velg en tid på året som ikke er alt for popullær, både for din egen og de som kjører bil sin sikkerhet.

Dato for opplevelse: mai 2019
Takk, 634christinas
Anmeldt 9. mai 2019 via mobile enheter

Veien mellom Kristiansand og Molde går helt ute i Atlanterhavet. Den er anlagt over små holmer og flere utrolige broer! Man føler virkelig storhavet.

Dato for opplevelse: mai 2019
Takk, Anne Marit R
Anmeldt 26. september 2018

Den består av en rekke, dels spektakulære broer, utsikten er hele vegen fantastisk. Samlet sett er det kun 9 km, men hvilke. Dette er også Nasjonal Turistveg med et senter arkitektonisk spennende, med kafe og en rundveg på ca 500 m som man absolutt bør gå. Det er ca 50 min med bil fra Molde, delvis gjennom vakker natur.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, enare
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

En flott, men litt kort tur. Strålende solskinn . Anbefaler å stoppe å ut å gå, mange sier det er en opplevelse å kjøre der i storm, men jeg er glad det var sol å vindstille.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Skancke