Spennende Atlantic Road-tur med fotturer, strand og kjøring

fra
USD 153,97
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Atlanterhavsveien på
fra USD 1 395,04
fra USD 1 240,04
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

En spektakulær naturopplevelse som må oppleves.
Verken ord eller bilder erstatter det å ha kjørt den selv. Flotte parkeringsmuligheter og nydelig turområde midt i norsk, storslagen natur.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, 52Drugis
Anmeldt 12. august 2020

Fin og flott natur og opplevelse å ha vært her. Til tross for at vi ikke hadde det beste været den dagen vi var her, åpnet det opp etter at vi hadde stoppet, slik at vi fikk sett og opplevd denne veien og den vakre naturen rundt den.

Dato for opplevelse: august 2020
1  Takk, Family-man-078
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

En fantastisk vei som er vel verdt en omvei, stoppet på Eldhusøya og gikk stien som er bygd der.
Mye kortere vei på småøyene enn jeg hadde trodd.

Takk, Tommy I
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Flott natur langs Atlanterhavsveien fra Bud til Averøya.
Imponerende hvordan man har bygd veien inn i naturen.

1  Takk, Rolf H
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Kjempefin opplevelse. Moro å oppleve, kjempeartig å faktisk være der og så! Ta turen innom dersom du ikke er langt unna!

Takk, reiersgard