Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi stoppet på vår ferd langs Helgelandskysten i bobil på Furøy camping og ble 2 døgn.
Meget hyggelig og hjelpsom betjening. Beligenhet nede ved vannet er strålende. Man kan leie båt ( noe vi gjorde) av camping og dra på egen hånd til Svartisen, og fiske på turen. Båten har GPS og ekkolodd som er et pluss for fisking . Sanitær anlegget på campingen var rent og virket nyoppusset. Campingen anbefales.

2  Takk, NilsDyr
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Var her med bobil en ettermiddag og til neste dag i fantastisk sommervær. Flott tur på turstien til enden av øya. Flott camping. Et lite minus er dårlig dekning på Telias mobilnett og dårlig trådlødt nett (rakk ikke til min plass). Pris kr. 300 med strøm.

Reisetype: Reiste alene
Takk, EinarIvers
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Var her et døgn med unger i alderen 9-16 år. Fantastisk sted og hyggelige folk. Ren og velstelt sanitæranlegg, antibac-flasker lett tilgjengelig overalt. Fint sted for unger. Vi leide båt (kr 800) og tok turen over til Engenbreen. Absolutt noe å anbefale! Vi leide sykler der vi la til med båten og tok turen til vannet og Brestua. Nydelig! Mye fisk på kroken opplevde vi også. WiFi ustabilt for våre tenåringer.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, ginao817
Anmeldt 13. august 2019 via mobile enheter

Vi bodde på Furøy Camping med bobil i fire døgn, og var strålende fornøyd. Plassene var gode, og utsikten helt nydelig. Hele plassen var enormt forseggjort, med en flott lekeplass, plenty av sitteplasser ute, både med og uten overbygg og gode muligheter for grilling. Det var også mulig å leie båt, og kjempefint å bade både fra brygga og fra sandstranda. Sanitærforholdene var helt strålende, og uansett når vi var innom virket det nyvasket! Overalt var det velholdte blomsterbed, og det var ondet hele tatt svært godt ivaretatt. Vertene var svært hyggelige og hjelpsomme. Vi anbefaler gjerne Furøy Camping, og kommer helt sikkert tilbake!

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 582stines
Anmeldt 10. august 2019

Ankom i solskinn med en hyggelig velkomst av vertskapet. Nyopppussede dusj og toalett, muligheter for klesvask og tørk. Båtutleie som virkelig må anbefales. Kjørte med båten helt inn til Svartisen og havørnen kretset over hodene våre, helt magisk.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, irnegro