Anmeldt 8. juli 2021

Fint og rolig sted helt nede ved fjorden. Egen fiskeplass og ferga går rett forbi. Nydelig utsikt over fjorden mot Svartisen og fjellene. Rene og ok sanitæranlegg. Vaskemaskiner og tørketrommel. De reklamerer for Wi-Fi men det er bare 2m rundt resepsjonen også dårlig med mobilsignal

Takk, esmula
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Vi var på Furøy Camping i slutten av Juli corona-året 2020 og ankom stedet badet i nydelig kveldssol. Varmt og godt. Kjempetrivelig betjening og virkelig et flott campingområde! Grillhytte, brygge, utleie av båt, sanitærhus av høy standard og en vanvittig flott tursti som tar deg til magisk utsikt på få minutter gjør dette til en camping man kan bo på mye mer enn en natt. Vi bodde på en nybygd hytte for 3-4 personer. Den hadde alle fasiliteter og fungerte helt topp for to voksne og et barn. Et barn til eller to voksne hadde også fungert, men det ville ha blitt litt trangt. De få tingene vi har å utsette på er ustabil WiFi og Telia dekning, samt at de gamle hyttene og treverket på campingplassen kunne ha trengt litt mer kjærlighet ❤️ Vi kommer tilbake. Denne plassen og området rundt fortjener mer utforskning! Vi tar med maling og beis Fortsatt god sommer ☀️

Takk, AndreasJL
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Kom hit på ettermiddagen og ble til neste dag. Skulle videre med ferge så den lå helt ypperlig til for rask tilgang til fergeleiet. Hadde vi hatt muligheten ville vi vært her lenger.
Opplevde en veldig hyggelig ankomst. Sanitæranlegget var rent og pent. Det var tilgang på Antibac flere steder i fellesarealene. Det var egen vask inne på hvert toalettrom i tillegg til to stykker for felles benyttelse. Dusjene hadde myntinnkast og det var enkelt å få vekslet i resepsjonen. Det holdt lenge med en 10'er.
Det fantes både vaskemaskiner og tørketrommel, kjøkken og oppvaskbenk for flere samtidig brukere. God avstand ved oppvaskbenken.
Søppelkontaineren lå litt for seg selv ved parkeringsplassen slik at det ikke luktet.
Området var ryddig og ordentlige.
En veldig hyggelig opplevelse.

Takk, geiridekelia
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi stoppet på vår ferd langs Helgelandskysten i bobil på Furøy camping og ble 2 døgn.
Meget hyggelig og hjelpsom betjening. Beligenhet nede ved vannet er strålende. Man kan leie båt ( noe vi gjorde) av camping og dra på egen hånd til Svartisen, og fiske på turen. Båten har GPS og ekkolodd som er et pluss for fisking . Sanitær anlegget på campingen var rent og virket nyoppusset. Campingen anbefales.

2  Takk, NilsDyr
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Var her med bobil en ettermiddag og til neste dag i fantastisk sommervær. Flott tur på turstien til enden av øya. Flott camping. Et lite minus er dårlig dekning på Telias mobilnett og dårlig trådlødt nett (rakk ikke til min plass). Pris kr. 300 med strøm.

Reisetype: Reiste alene
Takk, EinarIvers