“Trivelig gjestestove”
Anmeldelse av Midsund Gjestestove

Midsund Gjestestove
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Midsund
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Besøkte gjestestova 2 ganger i sommer. Begge gangene fikk vi servert god mat i trivelige omgivelser.
Bord med utsikt, rent og pent, og god mat. Husets burger anbefales, det gjør også potetball som serveres hver torsdag.

Takk, TerjeB81

Anmeldt 13. juli 2021

Suveren service, nydelig mat, utsikt over havnen og fjellene, rent og ryddig. Dette stedet overinnfridde våre forventninger. Anbefales på det sterkeste! Vi kommer gjerne tilbake!

2  Takk, t0nehaugerv_gh
Anmeldt 13. juni 2021 via mobile enheter

Serviceinnstilt betjening. Kroverten deltar aktivt selv og forteller om råvarene. Lokalene er moderne og trivelige. Møbler er behagelig, og utsikten fra vindusbordene er strålende. Vi var et lag på 5 pers. som spiste gratinert sjøkreps som hovedrett og frityrstekte klippfiskboller som forrett. Det var aldeles nydelig. Vertskapet anbefalte en hvitvin til maten, og det var midt i blinken for sjømaten.

Prisene er på et helt vanlig nivå for en norsk restaurant, men vesentlig billigere en tilsvarende tilbud i sentrale strøk.

Anbefaler absolutt et besøk hit etter en tur i noen av de mange Sherpatrappene på Midsund.

Dato for besøk: mai 2021
3  Takk, Dahlefeskarn

Har du vært i Midsund Gjestestove? Del dine erfaringer!