“Alltid gode smaker å få her!”
Anmeldelse av Vertshuset Eikesdal AS

Vertshuset Eikesdal AS
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Nesset
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Alltid gode smaker å få her! Hyggelig betjening og passer godt med barn. Dette er ingen typisk «veikro mat».

Takk, annev503

Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

I dag skulle vi gå en tur til Mardalafossen og var lunsj-sulten når vi kom ned til bilen. Vi bestemte oss for å prøve vertshus den var valget enkelt for de hadde buffet med ørret, svinekam og tilbehør. Det ble en svært positiv opplevelse med bl.a friske gode grønsaker og nydelig ørret

Dato for besøk: august 2018
Takk, Ragnhild D
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Vi spiste middag her under opphold på eikesdal camping. Hyggelig betjening og veldig god hjemmelaget mat.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, tvilern
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Det var veldig skuffende opplevelse. Vi har sagt ifra at vi kommer å feire 80års dagen til svigermor, da vi kom- ingenting var forberedt. Vi måtte selv flytte to bord sammen, siden det var ikke plass å sitte rundt et bord (vi var 11stk til sammen).
Det som kaltes for "bufé" egentlig var kun lammekjøtt, som man da kunne spise så mye man ville. Verken dessert eller kaffe var inkludert i prisen. Prisen, forresten, var HØY. Maten smakte bra.
Det var veldig varmt og vannet har blitt både varmt og søt. Ingen byttet det. Ingen spurte om vi likte maten, ikke et ekstra smil eller lignende. Så til slutt var det ikke nok dessert til alle.
Senere fikk vi høre at det var mange som ble skuffet der. Vi kjørte 100km for å spise der. Det var ikke verdt det. Og mest synd at 80års dag man feirer kun én gang.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Elena M
Anmeldt 9. august 2017 via mobile enheter

Praktfulle Eikesdalen har kun denne kroa for middag. Vi spiste ørret som var veldig god. Prisen absolutt bra og hyggelig personell.

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, Åslaug R

Har du vært i Vertshuset Eikesdal AS? Del dine erfaringer!