Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

For en sjarmerende og fin plass! Vi booket over Instagram og hadde jevnlig kontakt i forkant, de svarte raskt og på alt vi lurte på. Veldig bra kundeservice og jentene som jobbet de dagene var så fine! Koste oss med drinker på trappen foran huset, anbefales! Rommene var veldig sjarmerende og vi følte oss hjemme! Tusen takk for besøket, skal anbefale til alle og komme tilbake ved en senere anledning

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, anjab622
Anmeldt 28. juni 2020

Har nettopp «landet» etter ei fantastisk helg i Norddal og på Petrines Gjestegiveri. For å gjøre det enkelt; full pott på alle parameter for Petrines!!! Om du vurderer å ta turen, slutt å vurdér. Bare reis :-).

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, perborgef
Anmeldt 29. august 2019 via mobile enheter

Hadde store forventninger til overnattingen og maten på Petrines. Nydelig beliggenhet, flott rom med gode senger og nydelig utsikt. Men vertskapet som vi har hørt mye om manglet i sin helhet , og maten var en skuffelse. Middag med stekt laks var ikke det vi hadde forventet. Is med frukt til dessert kunne vært noe annet enn druer og melon, når vi var i en bærbygd med bringebær og markjordbær i hagen. Dere reklamerer med kortreist. En vimpel i flaggstanga hadde gjort seg, og ugresset mellom de vakre rosene skulle ha vært luket. Men vi kommer kanskje tilbake!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, guris_rensene2019
Anmeldt 3. juli 2019

Hei til dere på Petrines. Som to voksne og to barn på ferietur i Norddalen har jeg lyst til å rose betjeningen hos Petrines. Vi har andre bofasiliteter i denne nydelige perlen av ei bygd, men likevel.... vi var i beit for leie av motorbåt ved ankomst. Derav fulgte vi lokale råd og tips fra flere hold om å ta kontakt med Petrines. Etter en kort og hyggelig telefonsamtale troppet vi opp i resepsjonen. Her ble vi møtt med varme smil og entusiastisk personale der hadde båt klar med full tank og redningsvester til en vettug pris. Vi turet ned til småbåthavna der en lokal og kjempehyggelig kjentmann ventet oss med gode råd og knall service. Når fisket første dag på fjorden skiltet med Torsk, Sei, Uer, Lange og Knurr attpåtil.... vel.. Vi sitter igjen med en herlig opplevelse. Dere er bare helt skjønne. Petrines og Norddalen; dere topper det meste og de fleste. Kjempeklem fra Mia og Roy. ❤

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Roy H
Anmeldt 1. august 2018

Egentlig har jeg lyst til å la være å skrive en omtale om stedet, fordi jeg har lyst til å ha det for meg selv! Dette er et flott sted med hyggelig betjening, flotte rom og god mat. For oss var dette virkelig et sted å slappe av etter en lang tur i bil. Vi fikk rom med ustikt både til fjorden og elva og det var spesielt stemningsfullt var det å høre elvesusen om kvelden og natta.
Siden vi kjørte el-bil, kontaktet jeg hotellet på forhånd for å høre om det var mulig å lade. Jeg fikk raskt svar tilbake om at det var fullt mulig, uten ekstra betaling.
Ved ankomst ble vi anvist plass for el-bil mot husveggen og skjøteledning med strøm ble tilbudt veldig raskt.
To geocacher fikk vi tatt også!
Et herlig sted som vi gjerne kommer tilbake til!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Kristian G