Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Vi ble oppringt på ettermiddagen før vi ankom for å høre om vi ville ha middag, veldig hyggelig! Da vi ankom Petrines kl 22 ble vi møtt av en veldig hyggelig dame som hadde alt klart til oss og viste oss til rommene og biblioteket, før hun inviterte oss ut i hagen for drinker. Norddal fremsto fra sin beste side i julinatta.

Rommene var nydelige, alt ser fresht og nytt ut, jeg hadde til og med badekar på badet mitt!

Vi fikk hele frokostsalen for oss selv, og kom til et nydelig dekket bord.

Fantastisk opphold! ❤️

Takk, Kjersti F
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Veldig flott og sjarmerende sted med hyggelig betjening. Ligger veldig idyllisk til og har en gjennomført klassisk stil. Frokosten var utrolig bra med eget dekket bord for vår gruppe på seks personer. Anbefales varmt.

Takk, rhubarb74
Anmeldt 25. oktober 2020 via mobile enheter

Dette var berre heilt fantastisk! Utan tvil den perfekte staden for ein avslappande og romantisk partur. Me hadde sein ankomst og kom etter restauranten var stengt, dette var ingen problem og betjeningen laga pizza til kveldsmat. Dette gjestegiveriet får absolutt toppkarakter og eg vil anbefala det vidare til alle eg kjenner. Me kjem heilt sikkert tilbake

Takk, Engesund
Anmeldt 11. september 2020 via mobile enheter

Dette er noe av det mest idylliske jeg har opplevd! Et hjemmekoselig gjestgiveri hvor man virkelig føler seg velkommen. Fantastisk service og god mat. Kommer definitivt til å reise tilbake hit - et sted jeg med hånda på hjertet kan anbefale til venner og familie!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, siljestroom
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

For et herlig sted. Jeg var litt skeptisk etter å ha sett stedet på Google maps, men all min skepsis ble gjort til skamme. Et utrolig sjarmerende sted, med hyggelig betjening og fantastisk god (og lokal) mat. Sov som en stein i kjempegod seng.

Takk, Mette B