eDreamsUSD 282
Agoda.comUSD 302
FindHotelUSD 302
Anmeldt 4. juli 2021

En luksus man bør unne seg noen ganger i livet. Man kan ikke tenke seg bedre rom. Utsikt mot fjord eller mot skog. Begge har sin sjarm. Her hører man ikke hverdagsstøyen, her hører man fuglekvitter. Middag og frokost av toppklasse!

Takk, Kongenavmat
Benthe Rødseth Langeland, General Manager på Storfjord Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakemelding! Så flott at dere hadde et fint opphold hos oss og at dere satte pris på det fine rommet og stillhetene på hotellet. Veldig hyggelig at både frokost og middagsservering svarte til forventningene også!
Alle ansatte skal få de hyggelige tilbakemeldingene og vi håper dere vil ta turen tilbake til oss i nærmeste framtid!
Ha en fortsatt fin sommer.

Hilsen Benthe

Anmeldt 22. juni 2021

Storfjord hotell ligger i flotte omgivelser og området rundt er fint. Vi bodde to netter i junior suite og til den prisen følger det selvsagt med store forventninger, som dessverre hotellet ikke klarer å innfri. Det var veldig lytt mellom rommene og vi kunne høre de andre gjestene prate, lukke dører, etc på sine rom. Litt lyd kan man selvsagt forvente når man bor på hotell, men det er klart det blir litt plagsomt når man fortsatt hører skravling kl 02 på natten. Jeg forsøkte å gi beskjed om dette i resepsjonen dagen etter, men satt igjen med et inntrykk av at dette måtte jeg bare akseptere. Til hotellets forsvar fikk vi en flaske prosecco på rommet, noe som var en liten gest etter at nattesøvnen var ødelagt (dvs 50% av oppholdet vårt). Da vi skulle spise frokost ble vi møtt av en uengasjert servitør som knapt hilste eller svarte da vi spurte om noe, samt tallerkene ble ikke fjernet fra bordet (dette måtte vi spørre om). Etter frokost siste dagen kunne vi tenke oss å benytte oss av hotellets koselige bibliotek, men da hadde de arrangert en konferanse på bibliotek, slik at døren dit var stengt. Man kan forvente på et slikt hotell at de har egne konferanserom og fellesarealene er åpne for alle betalende gjester. Alt i alt er det mange små ting/ detaljer jeg nevner i anmeldesen, men til den prisen og slik hotellet markedsfører seg så er det nettopp i detaljene hotellene skiller seg fra hverandre. Dessverre mangler Storfjord en del på sjarme og varme, slik som jeg virkelig skulle ønske de hadde- for dette var et opphold jeg hadde gledet meg skikkelig til.

Takk, 619annelises
Benthe Rødseth Langeland, General Manager på Storfjord Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2021

Kjære Anne-Lise,

Tusen takk for besøket og tilbakemeldingen!
Det er veldig trist å høre at oppholdet hos oss her på Storfjord Hotel ikke svarte til deres forventninger, og at dere opplevde støy fra naborommet til kl 02.00 på natten. Vi beklager også på det sterkeste at dere møtte lite engasjement av vår servitør i frokost.
Det kan dessverre være litt lytt mellom rommene om man har et høyt volum da Storfjord Hotel er bygd i Laft. Dette burde dere selvsagt blitt informert om ved innsjekk av vår resepsjonist.

Det stemmer at biblioteket ble brukt 1 time for et foredrag av hotellet til en privat gruppe som også var boende gjester. Dørene ble lukket i dette tidsrommet for å unngå forstyrrelser til våre frokostgjester.

Vi håper vi får ønske dere hjertelig velkommen tilbake til oss her på Storfjord Hotel ved en senere anledning, så vi kan få sjansen til å rette opp deres opplevelse av vårt hotell.

Anmeldt 23. mai 2021 via mobile enheter

Vi besøkte hotellet en helg i mai 2021. Topp atmosfære i flotte bygninger, fyr på peisene i storscenen natur, god mat (ikke alkohol pga pandemi), god service, og store muligheter til å "senke skuldrene". Flott natur med mange turmuligheter. Masse bøker innen "alle" områder.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, Eop_Norway

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger. Utrolig kjekt å høre at dere har hatt et fint opphold hos oss!
Vi håper dere tar turen tilbake ved en senere anledning og vi ønsker dere en riktig god sommer.

Anmeldt 7. mars 2021

Et avbrekk fra hverdagen med fantastisk service, nydelig mat, vin, atmosfære og utsikt ❤️
Personale gjør alt for at du får et perfekt opphold og yter førsteklasses service. Her står det ikke på noe. Tusen takk for oppholdet

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, KristinaS2733

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger.
Utrolig kjekt å høre at dere har hatt et fint opphold hos oss!
Vårt personale gjøre sitt ytterste for at våre gjester skal føle seg velkommen og finne seg til rette, så det er stor stas at dere opplevde det:)

Benthe Lageland

Anmeldt 28. januar 2021

Vi fikk en gavesjekk av barna våres å tenkte vi skulle bruke den til Julbord.Alle hus og rom er i tømmer.Vi fikk et nydeligt rom og badet var svært så flott.Servicen i resepsjonen var upåklagelig.I resturangen,vi fikk bord ved siden av peisen,Koselgt. Så kom hovmesterren å begynte å lese fra en lapp.Det var alle rettene de hadde,å det var mange men vi skulle bare ha Jule talerken,å den smakte godt.Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: desember 2020
Takk, kjelln2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemeldinger og beklager sent svar fra oss.
Kjekt å høre at dere likte rommene og hadde et fint opphold hos oss i januar.

Vi håper det frister til gjentakelse og ønsker dere en riktig fin sommer!