eDreamsUSD 254
Agoda.comUSD 273
Orbitz.com
Anmeldt 3. september 2021

Herlig mottakelse med omvisning når vi ankom hotellet.Forfriskende velkomstdrink ved ankomst. Flotte rom, fantastisk service, nydelig mat. Perfekt beliggenhet .Hotellet må oppleves og anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, bj_rnarandrek
Anmeldt 1. september 2021 via mobile enheter

Ble tatt i mot av en meget hyggelig resepsjonist og lærling som sjekket oss inn i junior suite. Delikat og rent rom med fantastisk utsikt. Middag og frokost var og smakte utsøkt.
Rommet hadde et delikat bad med badekar og heldigvis stue uten tv.

Dato for oppholdet: september 2021
1  Takk, PST861
Anmeldt 4. juli 2021

En luksus man bør unne seg noen ganger i livet. Man kan ikke tenke seg bedre rom. Utsikt mot fjord eller mot skog. Begge har sin sjarm. Her hører man ikke hverdagsstøyen, her hører man fuglekvitter. Middag og frokost av toppklasse!

Takk, Kongenavmat
Benthe Rødseth Langeland, General Manager på Storfjord Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakemelding! Så flott at dere hadde et fint opphold hos oss og at dere satte pris på det fine rommet og stillhetene på hotellet. Veldig hyggelig at både frokost og middagsservering svarte til forventningene også!
Alle ansatte skal få de hyggelige tilbakemeldingene og vi håper dere vil ta turen tilbake til oss i nærmeste framtid!
Ha en fortsatt fin sommer.

Hilsen Benthe

Anmeldt 22. juni 2021

Storfjord hotell ligger i flotte omgivelser og området rundt er fint. Vi bodde to netter i junior suite og til den prisen følger det selvsagt med store forventninger, som dessverre hotellet ikke klarer å innfri. Det var veldig lytt mellom rommene og vi kunne høre de andre gjestene prate, lukke dører, etc på sine rom. Litt lyd kan man selvsagt forvente når man bor på hotell, men det er klart det blir litt plagsomt når man fortsatt hører skravling kl 02 på natten. Jeg forsøkte å gi beskjed om dette i resepsjonen dagen etter, men satt igjen med et inntrykk av at dette måtte jeg bare akseptere. Til hotellets forsvar fikk vi en flaske prosecco på rommet, noe som var en liten gest etter at nattesøvnen var ødelagt (dvs 50% av oppholdet vårt). Da vi skulle spise frokost ble vi møtt av en uengasjert servitør som knapt hilste eller svarte da vi spurte om noe, samt tallerkene ble ikke fjernet fra bordet (dette måtte vi spørre om). Etter frokost siste dagen kunne vi tenke oss å benytte oss av hotellets koselige bibliotek, men da hadde de arrangert en konferanse på bibliotek, slik at døren dit var stengt. Man kan forvente på et slikt hotell at de har egne konferanserom og fellesarealene er åpne for alle betalende gjester. Alt i alt er det mange små ting/ detaljer jeg nevner i anmeldesen, men til den prisen og slik hotellet markedsfører seg så er det nettopp i detaljene hotellene skiller seg fra hverandre. Dessverre mangler Storfjord en del på sjarme og varme, slik som jeg virkelig skulle ønske de hadde- for dette var et opphold jeg hadde gledet meg skikkelig til.

Takk, 619annelises
Benthe Rødseth Langeland, General Manager på Storfjord Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2021

Kjære Anne-Lise,

Tusen takk for besøket og tilbakemeldingen!
Det er veldig trist å høre at oppholdet hos oss her på Storfjord Hotel ikke svarte til deres forventninger, og at dere opplevde støy fra naborommet til kl 02.00 på natten. Vi beklager også på det sterkeste at dere møtte lite engasjement av vår servitør i frokost.
Det kan dessverre være litt lytt mellom rommene om man har et høyt volum da Storfjord Hotel er bygd i Laft. Dette burde dere selvsagt blitt informert om ved innsjekk av vår resepsjonist.

Det stemmer at biblioteket ble brukt 1 time for et foredrag av hotellet til en privat gruppe som også var boende gjester. Dørene ble lukket i dette tidsrommet for å unngå forstyrrelser til våre frokostgjester.

Vi håper vi får ønske dere hjertelig velkommen tilbake til oss her på Storfjord Hotel ved en senere anledning, så vi kan få sjansen til å rette opp deres opplevelse av vårt hotell.

De beste hilsener
Benthe Langeland
Hotelldirektør
Storfjord Hotel

Anmeldt 23. mai 2021 via mobile enheter

Vi besøkte hotellet en helg i mai 2021. Topp atmosfære i flotte bygninger, fyr på peisene i storscenen natur, god mat (ikke alkohol pga pandemi), god service, og store muligheter til å "senke skuldrene". Flott natur med mange turmuligheter. Masse bøker innen "alle" områder.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, Eop_Norway

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger. Utrolig kjekt å høre at dere har hatt et fint opphold hos oss!
Vi håper dere tar turen tilbake ved en senere anledning og vi ønsker dere en riktig god sommer.

De beste hilsener
Benthe Langeland