Bestill nå! Dette hotellet er snart utsolgt.
eDreamsUSD 210
Orbitz.com
Snaptravel
Priceline
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Stedet, hotellet, maten, servicen - helt uovertruffent!
Utsikten er spektakulær, og rett utenfor døren kan du få deg en liten topptur. Hotellet er helt nytt, det et brukt gode materialer, det er gjennomført godt håndverk, og selv om det er nytt har det masse traust sjarme.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, groh584
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Dette er en perle som MÅ oppleves!
Fant Blåtind tilfeldig da vi søkte etter overnatting på vår ferietur. Maken til personlig service skal man lete lenge etter.
Vi ble tatt imot på hoteltrappa av det unge vertskapet, og resten av oppholdet vårt var en "reise" i fantastisk personlig service fra A til Å. Dette stedet fortjener terningkast 7(om det var mulig).

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Kjell-Ole G
Anmeldt 6. juni 2018 via mobile enheter

Blåtind ligger i de vakreste naturomgivelser. Stedet, atmosfæren og ikke minst maten må oppleves! Upåklagelig service. Rommene er store, luftige og delikat innredet.

Har vært der både om vinteren og sommeren, like sjarmerende uansett årstid :)

Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, 521siljes
Anmeldt 30. mars 2018 via mobile enheter

Fantastisk plass å møtes med venner eller ta en pause fra hverdagen. Blåtind ligger i idylliske omgivelser med muligheter for naturopplevelser i verdensklasse året rundt. Det ligger omtrent mitt i mellom Ålesund og Geiranger, og er et svært godt utgangspunkt for dagsturer til alle de kjente turistattraksjonene på Nordvestlandet. Hotellet er drevet av et ungt par som setter service i høysete, og serverer lokale matvarer og drikke etter kundens ønske. Kommer definitivt tilbake.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, JacobRoald
Anmeldt 29. mars 2018 via mobile enheter

Kjempe service fra start til slutt. Hotellet ligger i idylliske omgivelser ved fotenden av blåtind. Rommet er fantastisk bra og har en svært god atmosfære! Her kommer vi gjerne tilbake! Dette er en plass ALLE må få inn på sin bucketlist!

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, snekkerj