Bestill nå! Dette hotellet er snart utsolgt.
eDreams
Orbitz.com
Anmeldt 24. mai 2020 via mobile enheter

Veldig fornøyd med hotelloppholdet våres! Vi har bodd her 3 netter. Enestående bra service, fantastisk lokal mat! Hyggelig atmosfære, koselig og renslig rom med gode senger. Anbefales! Vi gikk topptur på truger som vi fikk låne av hotellet.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, CMVisser
Anmeldt 15. mai 2020

For en opplevelse! På dette koselige hotellet kan du bo i nydelige omgivelser og gå fantastiske toppturer i umiddelbar nærhet, med nydelig skikjøring ned mot fjorden. Det er en mengde topper å velge mellom. Etterpå kan du slappe av i badestampen eller i solveggen, før du får servert smakfull lokal mat og god drikke i glasset. Anbefales varmt til alle toppturentusiaster!

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, ellenbeates
Anmeldt 27. april 2020 via mobile enheter

Fantastisk sted
Du blir tatt i mot av det skjønneste vertskap Christine og Ole .Her bor du på et lite hotell men med en utrolig hjemmekoselig atmosfære.Nydelig mat som blir servert deg når det passer for gjestene .Vakker natur rett utenfor døra alle årstider.

Dato for oppholdet: april 2020
Takk, fugleperspektiv
Anmeldt 27. januar 2020

Fantastisk opplevelse , utrulig god personleg service frå start til slutt ! Mange gode historier! Mat av lokale råvarer som imponerte stort ! God frukost tilpassa egne ynskjer ! Utandørs boblebad med utsikt ! Ein kort biltur til skisenter og longrennsløyper på Overøye. Anbefalast både til grupper og for par som berre skal ha ei veldig behagelig helg! Flotte rom , reint og fint, ladar for elbil/hybrid verdt å besøke , vi kjem tilbake !

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, Kentremoy
Anmeldt 18. august 2019 via mobile enheter

På vår lille «vestlandsturne» i sommer, dukket dette hotellet opp som overnattingsforslag. Vi tok sjansen og bestilte rom samme dag som vi ankom. Vi ble møtt av et hyggelig par, som er driverne av hotellet. Vi kom litt for sent til å delta på den felles middagen som serveres hver kveld, i stedet fikk vi levert nydelig pizza, lekkert anrettet, på rommet. Rommet va forøvrig kjempefint. Direkte utgang til balkong utenfor, gode madrasser, tykke badekåper. Frokosten neste dag inneholdt alt en kunne ønske seg, og var veldig delikat servert. Naturen og utsikten var helt super, trivelig område utenfor hotellet var også et pluss. Flere sittegrupper rundt omkring. Anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, sir-sa2