Anmeldt 12. juli 2020

Et rolig og avslappende opphold på Blåtind. Nydelig mat og fantastisk fine omgivelser både innendørs og utendørs! Upåklagelig service. Anbefaler alle et besøk på dette hotellet midt i Norges flotteste natur.

Takk, heiurs92
Anmeldt 24. mai 2020 via mobile enheter

Veldig fornøyd med hotelloppholdet våres! Vi har bodd her 3 netter. Enestående bra service, fantastisk lokal mat! Hyggelig atmosfære, koselig og renslig rom med gode senger. Anbefales! Vi gikk topptur på truger som vi fikk låne av hotellet.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, CMVisser
Anmeldt 15. mai 2020

For en opplevelse! På dette koselige hotellet kan du bo i nydelige omgivelser og gå fantastiske toppturer i umiddelbar nærhet, med nydelig skikjøring ned mot fjorden. Det er en mengde topper å velge mellom. Etterpå kan du slappe av i badestampen eller i solveggen, før du får servert smakfull lokal mat og god drikke i glasset. Anbefales varmt til alle toppturentusiaster!

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, ellenbeates
Anmeldt 27. april 2020 via mobile enheter

Fantastisk sted
Du blir tatt i mot av det skjønneste vertskap Christine og Ole .Her bor du på et lite hotell men med en utrolig hjemmekoselig atmosfære.Nydelig mat som blir servert deg når det passer for gjestene .Vakker natur rett utenfor døra alle årstider.

Dato for oppholdet: april 2020
Takk, fugleperspektiv
Anmeldt 27. januar 2020

Fantastisk opplevelse , utrulig god personleg service frå start til slutt ! Mange gode historier! Mat av lokale råvarer som imponerte stort ! God frukost tilpassa egne ynskjer ! Utandørs boblebad med utsikt ! Ein kort biltur til skisenter og longrennsløyper på Overøye. Anbefalast både til grupper og for par som berre skal ha ei veldig behagelig helg! Flotte rom , reint og fint, ladar for elbil/hybrid verdt å besøke , vi kjem tilbake !

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, Kentremoy