Bli belønnet med One Key
Restaurant
24.9 km fra Blåtind Boutique Hotel
Se flere hoteller i Stordal
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Blaatind var en opplevelse over forventning. God og personlig service fra bestilling til avreise. Gå ikke glipp av middagen, den var i toppklasse begge dagene vi var der. Hotellet og rommet var smakfullt innredet. Vi kommer gjerne tilbake

Takk, TorTj
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Fin beliggenhet, kort avstikker fra turen fra Trollstigen til Geiranger. Fredelig, med hyggelige sittegrupper ute. Drives av hyggelig, engasjert og hardtarbeidende par. Greie leiligheter. Nydelig 3 retters middag, enkel og god frokost. Kommer gjerne igjen.

Takk, assih
Anmeldt 12. juli 2020

Et rolig og avslappende opphold på Blåtind. Nydelig mat og fantastisk fine omgivelser både innendørs og utendørs! Upåklagelig service. Anbefaler alle et besøk på dette hotellet midt i Norges flotteste natur.

Takk, heiurs92
Anmeldt 24. mai 2020 via mobile enheter

Veldig fornøyd med hotelloppholdet våres! Vi har bodd her 3 netter. Enestående bra service, fantastisk lokal mat! Hyggelig atmosfære, koselig og renslig rom med gode senger. Anbefales! Vi gikk topptur på truger som vi fikk låne av hotellet.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, CMVisser
Anmeldt 15. mai 2020

For en opplevelse! På dette koselige hotellet kan du bo i nydelige omgivelser og gå fantastiske toppturer i umiddelbar nærhet, med nydelig skikjøring ned mot fjorden. Det er en mengde topper å velge mellom. Etterpå kan du slappe av i badestampen eller i solveggen, før du får servert smakfull lokal mat og god drikke i glasset. Anbefales varmt til alle toppturentusiaster!

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, ellenbeates