Orbitz.com
eDreams
Priceline
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde et fantastisk opphold på Blåtind! Vi bodde i leiligheter, som var romslige og lekre! Utmerket vertskap! Da barna skulle legge seg og vi ville spise dagens treretters serverte de oss maten i leiligheten. Utmerket service! Takk for nydelige dager her. Vi kommer gjerne tilbake.

1  Takk, KristinHS
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Blaatind var en opplevelse over forventning. God og personlig service fra bestilling til avreise. Gå ikke glipp av middagen, den var i toppklasse begge dagene vi var der. Hotellet og rommet var smakfullt innredet. Vi kommer gjerne tilbake

Takk, TorTj
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Fin beliggenhet, kort avstikker fra turen fra Trollstigen til Geiranger. Fredelig, med hyggelige sittegrupper ute. Drives av hyggelig, engasjert og hardtarbeidende par. Greie leiligheter. Nydelig 3 retters middag, enkel og god frokost. Kommer gjerne igjen.

Takk, assih
Anmeldt 12. juli 2020

Et rolig og avslappende opphold på Blåtind. Nydelig mat og fantastisk fine omgivelser både innendørs og utendørs! Upåklagelig service. Anbefaler alle et besøk på dette hotellet midt i Norges flotteste natur.

Takk, heiurs92
Anmeldt 24. mai 2020 via mobile enheter

Veldig fornøyd med hotelloppholdet våres! Vi har bodd her 3 netter. Enestående bra service, fantastisk lokal mat! Hyggelig atmosfære, koselig og renslig rom med gode senger. Anbefales! Vi gikk topptur på truger som vi fikk låne av hotellet.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, CMVisser