Tonje T
5,0 av 5 boblerAnmeldt 20. juli 2020via mobile enheter
kr 2 141
Fullt refunderbart
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
Ingen gebyrer, bare gode tilbud
  • Vio.com
24.9 km fra Blåtind Boutique Hotel
39.7 km fra Blåtind Boutique Hotel
Se flere hoteller i Stordal
Anmeldt 19. juli 2020

Dette stedet er fantastisk på alle måter; Topp beliggenhet, svært romslige leiligheter med gode senger og sofa, godt renhold, fine uteplasser, digg jacuzzi med mulighet for servering, utrolig god 3 rettes middag, og fantastisk personlig og hyggelig betjening med god tid!
Vi skal helt sikkert tilbake hit! Anbefales på det sterkeste! Virkelig en opplevelse!

Takk, Linawarholm
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde et fantastisk opphold på Blåtind! Vi bodde i leiligheter, som var romslige og lekre! Utmerket vertskap! Da barna skulle legge seg og vi ville spise dagens treretters serverte de oss maten i leiligheten. Utmerket service! Takk for nydelige dager her. Vi kommer gjerne tilbake.

1  Takk, KristinHS
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Blaatind var en opplevelse over forventning. God og personlig service fra bestilling til avreise. Gå ikke glipp av middagen, den var i toppklasse begge dagene vi var der. Hotellet og rommet var smakfullt innredet. Vi kommer gjerne tilbake

Takk, TorTj
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Fin beliggenhet, kort avstikker fra turen fra Trollstigen til Geiranger. Fredelig, med hyggelige sittegrupper ute. Drives av hyggelig, engasjert og hardtarbeidende par. Greie leiligheter. Nydelig 3 retters middag, enkel og god frokost. Kommer gjerne igjen.

Takk, assih
Anmeldt 12. juli 2020

Et rolig og avslappende opphold på Blåtind. Nydelig mat og fantastisk fine omgivelser både innendørs og utendørs! Upåklagelig service. Anbefaler alle et besøk på dette hotellet midt i Norges flotteste natur.

Takk, heiurs92