Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
Bestill nÄ! Dette hotellet er snart utsolgt.
LĂ„s den laveste prisen fra disse nettstedene
eDreamsUSD 175
StayForLong
Orbitz.com
Travelocity
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Prisene leveres av partnerne vÄre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne vÄre. BesÞk partnerne vÄre for mer informasjon.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
20–25 av 81 anmeldelser
Anmeldt 19. juli 2020

Dette stedet er fantastisk pÄ alle mÄter; Topp beliggenhet, svÊrt romslige leiligheter med gode senger og sofa, godt renhold, fine uteplasser, digg jacuzzi med mulighet for servering, utrolig god 3 rettes middag, og fantastisk personlig og hyggelig betjening med god tid!
Vi skal helt sikkert tilbake hit! Anbefales pÄ det sterkeste! Virkelig en opplevelse!

Takk, Linawarholm
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde et fantastisk opphold pÄ BlÄtind! Vi bodde i leiligheter, som var romslige og lekre! Utmerket vertskap! Da barna skulle legge seg og vi ville spise dagens treretters serverte de oss maten i leiligheten. Utmerket service! Takk for nydelige dager her. Vi kommer gjerne tilbake.

1  Takk, KristinHS
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Blaatind var en opplevelse over forventning. God og personlig service fra bestilling til avreise. GĂ„ ikke glipp av middagen, den var i toppklasse begge dagene vi var der. Hotellet og rommet var smakfullt innredet. Vi kommer gjerne tilbake

Takk, TorTj
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Fin beliggenhet, kort avstikker fra turen fra Trollstigen til Geiranger. Fredelig, med hyggelige sittegrupper ute. Drives av hyggelig, engasjert og hardtarbeidende par. Greie leiligheter. Nydelig 3 retters middag, enkel og god frokost. Kommer gjerne igjen.

Takk, assih
Anmeldt 12. juli 2020

Et rolig og avslappende opphold pÄ BlÄtind. Nydelig mat og fantastisk fine omgivelser bÄde innendÞrs og utendÞrs! UpÄklagelig service. Anbefaler alle et besÞk pÄ dette hotellet midt i Norges flotteste natur.

Takk, heiurs92