Pia75
27.6 km fra Blåtind Boutique Hotel
Se flere hoteller i Stordal
2025 av 90 anmeldelser
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra men venter til neste gang med å gi full score, men;
Flotte rom og nydelig middag i restauranten. Hyggelig personale.
Savnet litt fritidsmuligheter som f eks sykling i umiddelbar nærhet.
Kommer gjerne tilbake.

2  Takk, 769rolfh
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Et fantastisk opphold på et helt utrolig nydelig hotell. Siden dette ble året vi måtte feriere i Norge, så ønsket vi oss noe spesielt. Og det fikk vi hos Ole og Christine. Vi fikk så mye mer enn forventet. Beliggenheten var perfekt, mellom fjorder og fjell. Vi har sjelden sett så mye vakkert på så kort tid.
Vi spiste tre retters middag på hotellet hver dag. Nydelig mat alle fire kvelder! Siste kvelden hadde vi vært der så «lenge» at Ole måtte finne på egen meny til oss. Sånt får en til å føle seg veldig velkommen!
Dette er stedet du drar til for å lade opp. Du sover godt, spiser godt, har en fantastisk natur rett utenfor døren, og et vertskap som gjør det personlig. Spesielt Ole som hadde mange historier fra området.
Etter dette oppholdet så blir nok en tur til Sunnmøre og Stordal noe som blir tradisjon!

1  Takk, Karinogkidsa
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Koselig lite hotell i et dalføret hvor man får utmerket service, god mat, og fine rom med veldig gode senger. Jacuzzi med servering var også en innertier. 3-retters middag serveres på kvelden.
Anbefales så absolutt og ta turen hit.

Takk, turbotang
Anmeldt 19. juli 2020

Dette stedet er fantastisk på alle måter; Topp beliggenhet, svært romslige leiligheter med gode senger og sofa, godt renhold, fine uteplasser, digg jacuzzi med mulighet for servering, utrolig god 3 rettes middag, og fantastisk personlig og hyggelig betjening med god tid!
Vi skal helt sikkert tilbake hit! Anbefales på det sterkeste! Virkelig en opplevelse!

Takk, Linawarholm
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde et fantastisk opphold på Blåtind! Vi bodde i leiligheter, som var romslige og lekre! Utmerket vertskap! Da barna skulle legge seg og vi ville spise dagens treretters serverte de oss maten i leiligheten. Utmerket service! Takk for nydelige dager her. Vi kommer gjerne tilbake.

1  Takk, KristinHS