Bli belønnet med One Key
11.7 km fra Blåtind Boutique Hotel
Se flere hoteller i Stordal
1924 av 90 anmeldelser
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Generelt: I Norge er det ofte en regel at jo bedre beliggenhet noe har, jo dårligere servering og service får du. Her er et unntak fra den regelen. Jeg har bodd på hundrevis av slitne, skitne og kjedelige vestlandshoteller. Derfor er det ekstra befriende å finne noen som viser at de mener alvor med gjestfrihet og kvalitet. Noen barnesykdommer er det her - ekstrasenger er madrasser på gulvet og sjokoladefondanten var så lenge i oppvarming at den var blir’e sjokoladesvamp. Men det er småtteri - alt i alt er dette et helt knall sted.

Rom: familien vår hadde en juniorsuite og en suite. Rene, pene og svære rom med alt du trenger. Deilige senger og behagelige sittegrupper. Kaffe/te og vann på rommene, og store gode håndklær. Helt fantastisk utsikt.

Fellesområder: deilige lounge-områder, et helt OK boblebad med den nevnte utsikten og to større rom innredet til restaurant og frokostrom. Alt pent innredet og rent og fint. De har virkelig fått maks ut av mulighetene i bygget. Her er ikke noen lekerom eller aktivitetsrom, men hele stedet innbyr til turer og avslapping, så det var ikke noe stort savn. En gang i fremtiden ville et basseng vært magisk her :-).

Mat: deilig frokost med godt utvalg og god service. Middagen var god, servitørene superhyggelige og vin osv er greit priset. Kunne vært noe mer mulighet for å kjøpe snacks og kanskje noen småretter.

Beliggenhet: Herreminskaper så vakker denne delen av Norge er. Hotellet ligger nydelig til, og det er mektige utsiktspunkter i kort avstand. Det er også en mengde flotte turmuligheter. Ellers er jo alt av de råeste turiststedene i landet innen kort kjøretur-lengde. Deilig å komme tilbake til Blåtind etter en hel dag med sightseeing :-).

Service: fantastisk. Vennlig, genuin og solid til tross for høysesong etter det som må ha vært den absolutt mest utfordrende starten på hotellkarriere man kan ha, med korona-nedstenging osv. Heier veldig på vertskapet, og håper de får noen rolige uker i høst før en super vintersesong.

1  Takk, Pia75
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra men venter til neste gang med å gi full score, men;
Flotte rom og nydelig middag i restauranten. Hyggelig personale.
Savnet litt fritidsmuligheter som f eks sykling i umiddelbar nærhet.
Kommer gjerne tilbake.

2  Takk, 769rolfh
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Et fantastisk opphold på et helt utrolig nydelig hotell. Siden dette ble året vi måtte feriere i Norge, så ønsket vi oss noe spesielt. Og det fikk vi hos Ole og Christine. Vi fikk så mye mer enn forventet. Beliggenheten var perfekt, mellom fjorder og fjell. Vi har sjelden sett så mye vakkert på så kort tid.
Vi spiste tre retters middag på hotellet hver dag. Nydelig mat alle fire kvelder! Siste kvelden hadde vi vært der så «lenge» at Ole måtte finne på egen meny til oss. Sånt får en til å føle seg veldig velkommen!
Dette er stedet du drar til for å lade opp. Du sover godt, spiser godt, har en fantastisk natur rett utenfor døren, og et vertskap som gjør det personlig. Spesielt Ole som hadde mange historier fra området.
Etter dette oppholdet så blir nok en tur til Sunnmøre og Stordal noe som blir tradisjon!

1  Takk, Karinogkidsa
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Koselig lite hotell i et dalføret hvor man får utmerket service, god mat, og fine rom med veldig gode senger. Jacuzzi med servering var også en innertier. 3-retters middag serveres på kvelden.
Anbefales så absolutt og ta turen hit.

Takk, turbotang
Anmeldt 19. juli 2020

Dette stedet er fantastisk på alle måter; Topp beliggenhet, svært romslige leiligheter med gode senger og sofa, godt renhold, fine uteplasser, digg jacuzzi med mulighet for servering, utrolig god 3 rettes middag, og fantastisk personlig og hyggelig betjening med god tid!
Vi skal helt sikkert tilbake hit! Anbefales på det sterkeste! Virkelig en opplevelse!

Takk, Linawarholm