Anmeldt 25. august 2020 via mobile enheter

Som de eneste gjestene på hotellet, fikk vi virkelig ypperlig service! Super hyggelig betjening, flott rom, gode senger og fantastisk mat. Hit kommer vi gjerne tilbake, og vi anbefaler hotellet på det varmeste.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, hegegs
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde en overnatting på Blåtind på vei hjem, hotellet ligger bare 10 min fra fergeleiet til Stranda
Vi ble anbefalt hotellet av en i familien
Og det angret vi ikke på
Nydelige rom og veldig vennlige vertskap
3 retters middag om kvelden sto i stil med resten.
Forsto det var fine turmuligheter, men det kunne ikke vi benytte.
Kan anbefales

Takk, jorunnlov
Anmeldt 28. juli 2020

Herlig lite hotell som ligger litt utenfor alt. Flotte tur muligheter rett ut av hotellet og kort kjøretur unna. Maten er grei, gode viner og flott service. Rommene er herlige med flott utsikt. hadde to forskjellige rom under oppholdet og begge var meget bra.

Takk, EirikHelgoy
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Generelt: I Norge er det ofte en regel at jo bedre beliggenhet noe har, jo dårligere servering og service får du. Her er et unntak fra den regelen. Jeg har bodd på hundrevis av slitne, skitne og kjedelige vestlandshoteller. Derfor er det ekstra befriende å finne noen som viser at de mener alvor med gjestfrihet og kvalitet. Noen barnesykdommer er det her - ekstrasenger er madrasser på gulvet og sjokoladefondanten var så lenge i oppvarming at den var blir’e sjokoladesvamp. Men det er småtteri - alt i alt er dette et helt knall sted.

Rom: familien vår hadde en juniorsuite og en suite. Rene, pene og svære rom med alt du trenger. Deilige senger og behagelige sittegrupper. Kaffe/te og vann på rommene, og store gode håndklær. Helt fantastisk utsikt.

Fellesområder: deilige lounge-områder, et helt OK boblebad med den nevnte utsikten og to større rom innredet til restaurant og frokostrom. Alt pent innredet og rent og fint. De har virkelig fått maks ut av mulighetene i bygget. Her er ikke noen lekerom eller aktivitetsrom, men hele stedet innbyr til turer og avslapping, så det var ikke noe stort savn. En gang i fremtiden ville et basseng vært magisk her :-).

Mat: deilig frokost med godt utvalg og god service. Middagen var god, servitørene superhyggelige og vin osv er greit priset. Kunne vært noe mer mulighet for å kjøpe snacks og kanskje noen småretter.

Beliggenhet: Herreminskaper så vakker denne delen av Norge er. Hotellet ligger nydelig til, og det er mektige utsiktspunkter i kort avstand. Det er også en mengde flotte turmuligheter. Ellers er jo alt av de råeste turiststedene i landet innen kort kjøretur-lengde. Deilig å komme tilbake til Blåtind etter en hel dag med sightseeing :-).

Service: fantastisk. Vennlig, genuin og solid til tross for høysesong etter det som må ha vært den absolutt mest utfordrende starten på hotellkarriere man kan ha, med korona-nedstenging osv. Heier veldig på vertskapet, og håper de får noen rolige uker i høst før en super vintersesong.

Takk, Pia75
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra men venter til neste gang med å gi full score, men;
Flotte rom og nydelig middag i restauranten. Hyggelig personale.
Savnet litt fritidsmuligheter som f eks sykling i umiddelbar nærhet.
Kommer gjerne tilbake.

1  Takk, 769rolfh