Gratis avbestilling frem til 19.08.22
Gratis avbestilling frem til 19.08.22
eDreamsUSD 201
Orbitz.comUSD 239
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig betjening og god middag. Vi hadde middag i vikinghuset. Kanskje mer spennende for utenlandske turister..Fint rom med gode senger. Hotellet forøvrig er litt pregløst. Frokosten er ganske enkel til hotell å være. Rolige omgivelser. Uteområdene var lite sjarmerende, burde vært mer terrasse med sittemuligheter.

Takk, cathrinett
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Særdeles bra opphold. Rett og slett ein stor matopplevelse, og et meget bra opplegg med vinsmaking. Store fine rom, og meget god frokost. Det heile vart toppa av svært god oppfølging og service under heile opphaldet. Anbefalast på det sterkaste!

Takk, Sightsee26138534529
Anmeldt 30. juni 2021

Var på hotellet i forbindelse med møter og sosialt med jobben. Fantastisk lokaler og vertskap. Maten er verdt en tur i seg selv. Vi hadde en flott opplevelse med å bruke hotellet. En skjult perle i Stordal.

Takk, Christofferas
Anmeldt 14. mai 2021 via mobile enheter

Tilbrakte en natt her under en roadtrip på møre. Svært hyggelig vertskap som virkelig tok seg tid til gjestene. Fantastisk god middag og frokost. Kort avstand til både Valldal og Stordal. Anbefales om du skal i området

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, steins535
Anmeldt 27. oktober 2020 via mobile enheter

For et fantastisk sted! Rommet var stort, og i nydelig lodge-stil, med panoramavinduer ut mot fjellene. Maten var kortreist og kjempegod - en smaksopplevelse! Vertskapet er kjempetrivelige. Husk å besøke vikinghuset. Dette er et helt unikt hotell!

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, Kristine F