Gratis avbestilling frem til 19.08.22
Gratis avbestilling frem til 19.08.22
eDreamsUSD 205
Orbitz.comUSD 207
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk hotell med veldig hyggelig atmosfære og nydelige, stilige rom. Det ble servert en uforglemmelig tre retters middag i vikinghuset. Verten var svært hyggelig og imøtekommende. Anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Ifn58
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Veldig bra men må nok venter til neste gang med å gi full score, men;
Flotte rom og nydelig middag i restauranten. Hyggelig personale.
Savnet dog litt fritidsmuligheter som for eks sykling i og kanskje fisking umiddelbar nærhet.
Kommer gjerne tilbake.

Takk, 769rolfh
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig betjening og god middag. Vi hadde middag i vikinghuset. Kanskje mer spennende for utenlandske turister..Fint rom med gode senger. Hotellet forøvrig er litt pregløst. Frokosten er ganske enkel til hotell å være. Rolige omgivelser. Uteområdene var lite sjarmerende, burde vært mer terrasse med sittemuligheter.

Takk, cathrinett
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Særdeles bra opphold. Rett og slett ein stor matopplevelse, og et meget bra opplegg med vinsmaking. Store fine rom, og meget god frokost. Det heile vart toppa av svært god oppfølging og service under heile opphaldet. Anbefalast på det sterkaste!

Takk, Sightsee26138534529
Anmeldt 30. juni 2021

Var på hotellet i forbindelse med møter og sosialt med jobben. Fantastisk lokaler og vertskap. Maten er verdt en tur i seg selv. Vi hadde en flott opplevelse med å bruke hotellet. En skjult perle i Stordal.

Takk, Christofferas