Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Vi var to personer som bodde to netter på Blåtind. Flott hotell med store rom og veranda. God frokost, og middagen må oppleves. Godt utgangspunkt for reiser til f.eks. Geirangerfjorden eller Loen. Fine uteområder og jacuzzi for dem som vil ha det.

Romtips: Parkeringer gratis, med tre ladeplasser for elbil.
Takk, 357steffenf
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk hotell med veldig hyggelig atmosfære og nydelige, stilige rom. Det ble servert en uforglemmelig tre retters middag i vikinghuset. Verten var svært hyggelig og imøtekommende. Anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Ifn58
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Veldig bra men må nok venter til neste gang med å gi full score, men;
Flotte rom og nydelig middag i restauranten. Hyggelig personale.
Savnet dog litt fritidsmuligheter som for eks sykling i og kanskje fisking umiddelbar nærhet.
Kommer gjerne tilbake.

Takk, 769rolfh
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig betjening og god middag. Vi hadde middag i vikinghuset. Kanskje mer spennende for utenlandske turister..Fint rom med gode senger. Hotellet forøvrig er litt pregløst. Frokosten er ganske enkel til hotell å være. Rolige omgivelser. Uteområdene var lite sjarmerende, burde vært mer terrasse med sittemuligheter.

Takk, cathrinett
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Særdeles bra opphold. Rett og slett ein stor matopplevelse, og et meget bra opplegg med vinsmaking. Store fine rom, og meget god frokost. Det heile vart toppa av svært god oppfølging og service under heile opphaldet. Anbefalast på det sterkaste!

Takk, Sightsee26138534529