“God mat!”
Anmeldelse av Ocean Restaurant & Bar

Ocean Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 11 av 19 Restauranter i Stranda
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

God og spennende mat med god service!

Leste gode anmeldelser og måtte prøve dette stedet når vi var diktene og kjørte forbi Stranda! Leverte til forventningene! Så ut som flere av gjestene koste seg!

Rene lokaler!

1  Takk, sivertuhr
alirT5728CC, Şef på Ocean Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Takk

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Veldig koselig restaurant med svært god service og ypperlig mat! Passer for familier. Smakte både fisk, kjøtt og pizza. Alt helt supert. Anbefales!

1  Takk, hbullberg
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og god service.
Ser litt shabby ut på utsiden av restauranten, men maten er stikk motsatt.

1  Takk, _ysteinh_stelands
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra mat og god service. Spiste her to kvelder på rad. Kebaben var nydelig, pizzaen perfekt og tortelinien var god.

1  Takk, TorgunnHS
Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

Vi var innom på gjennomreise og ble tatt imot av fantastisk vertskap, bestilte biffsnadder og 1 pizza, maten kom raskt, store porsjoner, mørt og godt kjøtt med masse grønnsaker, frisk god salat, og en av de beste pizzaene du kan få i Norge, trivelige lokaler, rent og pent, hyggelige priser, Stranda har et utrolig fint sted og reise til, tommel opp, drivere her har hjerte for mat og mennesker, til opplysning er vi begge kokker og vet hva som er bra og dårlig, anbefales

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, JohnChefNorway

Reisende som så på Ocean Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Ocean Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!