“God hjemmelaget køfte, rause porsjoner. ”
Anmeldelse av Ocean Restaurant & Bar

Ocean Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 11 av 19 Restauranter i Stranda
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste god hjemmelaget tyrkisk køfte(kjøttboller) og biffsnadder. Rause porsjoner, god service, rent og pent både i restaurant og på toalettene. Og gratis kaffe på huset fikk vi med i take-awaykopp da vi skulle kjøre videre. Det litt shabby utseendet utenfor stemte ikke med den gode opplevelsen vi fikk:-)

1  Takk, Bekkus24

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

God og spennende mat med god service!

Leste gode anmeldelser og måtte prøve dette stedet når vi var diktene og kjørte forbi Stranda! Leverte til forventningene! Så ut som flere av gjestene koste seg!

Rene lokaler!

1  Takk, sivertuhr
alirT5728CC, Şef på Ocean Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Takk

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Veldig koselig restaurant med svært god service og ypperlig mat! Passer for familier. Smakte både fisk, kjøtt og pizza. Alt helt supert. Anbefales!

1  Takk, hbullberg
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og god service.
Ser litt shabby ut på utsiden av restauranten, men maten er stikk motsatt.

1  Takk, _ysteinh_stelands
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra mat og god service. Spiste her to kvelder på rad. Kebaben var nydelig, pizzaen perfekt og tortelinien var god.

1  Takk, TorgunnHS

Reisende som så på Ocean Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Ocean Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!