“Alkoholfritt”
Anmeldelse av Ocean Restaurant & Bar

Ocean Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 11 av 19 Restauranter i Stranda
Anmeldt 26. juli 2020

God service. God alkoholfri øl. Rask servering med ekstra mannskap. Besøket har tatt seg betydelig opp etter nedstengningen med hensyn til Corona. Men Munkholm er bedre ;)

1  Takk, Frode S
alirT5728CC, Sahibi på Ocean Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Tusen Takk for hyggelig kommentar

Velkommen igjen ❤️

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Keep it simple. Sikkert god burger og pizza, men grillmix og indrefilet skuffet stort. Lang ventetid, lite smak og en saus som hvert fall ikke var rødvinssaus. Ellers greit.

3  Takk, herjehh
alirT5728CC, Sahibi på Ocean Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Thanks

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Jeg bestilte indrefilet og fikk noe som ikke lignet indrefilet. Sausen smakte en blanding av sursøt saus og rødvin, ikke smakfullt.
De var trege med å levere maten, og vi fikk ikke maten likt. Vi var to personer.

Takk, aninead

Takk

Anmeldt 19. juli 2020

Alt var bra her på denne restauranten. God mat, rent og pent, rolig og flinke servitører. 10/10 fra kjæresteparet.

1  Takk, Kata9090
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Eneste restauranten i området og bare 2 ansatte. Vi måtte vente i over 1,5h på en relativ enkel rett fordi kokken startet med de mest kompliserte rettene først. Bestilte kebabgryte, smakte godt.

Takk, 631arinaj
alirT5728CC, Şef på Ocean Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2020

Vi kan ikke finne ansatte på grunn av Covid-19. Vi vil vurdere advarselen din. Takk for at du er gjest

Reisende som så på Ocean Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Ocean Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!