“Mykje for pengane og topp service!”
Anmeldelse av Ocean Restaurant & Bar

Ocean Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 10 av 21 Restauranter i Stranda
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

God mat og mykje for pengane Fin meny og noko for ein kvar smak. Veldig god service! Fekk ekstra drikke «på huset» grunna litt rot med bestillinga. Kjem gjerne tilbake.

1  Takk, Gunn_12
ALI RASIM, Şef på Ocean Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Tusen takk

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

En tur gjennom Standa 2. året på rad og måtte selvfølgelig stoppe innom her igjen etter fjorårets suksess! Som forventet smakte det fantastisk og med et vennlig og hyggelig personal:) Så ut som en ny og litt kortere meny i år! Dette er sikkert lurt! Det ble en biffsnadder på meg, da jeg ikke kan ha melk eller gluten i maten, og dette ordnet de uten noe problem! Smakfullt og mye gode grønnsaker! Rene og fine lokaler.

Dette stedet anbefales hvis man trenger en enkel og god matbit!

Takk for oss! Vi stopper innom igjen neste gang vi er forbi!:)

1  Takk, sivertuhr
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Spiste her for 1 uke siden. Stedet virket litt shabby på utsiden men ble veldig positivt overrasket over maten.
Spiste bl.annet en nydelig kyllingpasta med tilhørende god OG temperert rødvin.
Hyggelig vert

1  Takk, LilleMy20
Anmeldt 26. juli 2020

God service. God alkoholfri øl. Rask servering med ekstra mannskap. Besøket har tatt seg betydelig opp etter nedstengningen med hensyn til Corona. Men Munkholm er bedre ;)

1  Takk, Frode S
alirT5728CC, Sahibi på Ocean Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Tusen Takk for hyggelig kommentar

Velkommen igjen ❤️

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Keep it simple. Sikkert god burger og pizza, men grillmix og indrefilet skuffet stort. Lang ventetid, lite smak og en saus som hvert fall ikke var rødvinssaus. Ellers greit.

3  Takk, herjehh
alirT5728CC, Sahibi på Ocean Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Thanks

Reisende som så på Ocean Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Ocean Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!