Gratis avbestilling frem til 05.08.21
Orbitz.com
Trip.comUSD 346
1924 av 90 anmeldelser
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Ikke nok med at vi fikk rom fra 1970, med strømbokser som falt av veggen, taket var sprekt, ene benet på sengen var ødelag. Det ligger ingen bilder på nettsiden vi booket av de aktuelle rommene vi fikk, hadde det gjort det hadde vi garantert ikle valgt dette hotellet til 1500,- kr natten. Hårereisende pris for hotell som halve delen faller fra hverandre, når naboen dusjet bråket det i hele korridoren, frokostbufeeten var mer tom enn full. Jeg spurte kelneren om det var med brød, han hentet og det var fryst i midten. Anbefaler ingen å reise hit.

Dato for oppholdet: juli 2018
4  Takk, JeanetteMN
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Stranda er et lite sted, og hotellet var lett å finne. Enkel parkering rett utenfor. Vi ankom ganske sent, og foruten en person i resepsjonen, som var hyggelig nok, var det ikke liv å se noe sted. Rommet vi ble tildelt, var nesten en liten suite, med stue, gang, to bad og et soverom. Rent og skikkelig, men ikke all verdens hyggelig. Frokosten var ingen stor opplevelse. Tross nesten tom frokostsal, var mange fat tomme, og damen som hadde ansvaret viste ingen tegn til å ville fylle dem opp. Mistenker dessverre at hotellet sliter litt med belegg og økonomi.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Oslang
Anmeldt 27. mai 2018 via mobile enheter

Fikk et veldig godt inntrykk av hotellet. Stort og fint rom, hyggelig betjening, god mat og godt renhold, så tommel opp for det

Det eneste aberet, var at vi opplevde store mengder sølvkre både på badet og i gangen på rommet vårt. Vi fikk derfor et nytt rom, men opplevde samme problem der, dog i litt mindre skala. Dette er ikke noe vi vil ha med oss hjem, så har nå brukt halve dagen på å vaske/ fryse klær. Er fortsatt ikke i mål.

Følte oss bor avvist da vi tok opp problemet med sølvkre med de i resepsjonen. At dette var noe vi måtte regne med, siden det var et gammelt bygg

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, utpatur2015
StrandaHotel, Salgssjef på Stranda Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mai 2018

Hei, vi beklager dette.
Sølvkre er eit vanlig problem på hoteller rundt om og vi brukar mykje tid på bekjempe dette.
Vi har etter regelmessig oppsyn via Rentokil som er innom og utfører kontroller mot skadedyr, så vi gjer alt som står i vår makt.

Der er dessverre ikkje noko enkel kur mot sølvkre, dei vil nok alltid vere her.
Vi er leie oss for at du følte deg avvist, men det var ikkje noko meir resepsjonen kan gjere.

Håper de tek kontakt med oss på booking@strandahotel.no neste gong, så skal vi sørge for at de får dei nyaste romma.
Ha ein fin sommar :)

Anmeldt 22. januar 2018

Fin beliggenhet. Trivelig betjening og alle fasiliteter tilgjengelig. Hadde en fin tur til Roalden hvor vi kjørte kabelbane og fikk servert en ypperlig middag! Nærheten til sjøen åpner for fiskemuligheter og bading.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, Magnar T
StrandaHotel, Resepsjonssjef på Stranda Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2018

Hei Magnar
Takk for fin tilbakemelding.
Vi elskar å vere på Strandafjellet Fjord Gondol også :)
Håpar vi sjåast igjen

Anmeldt 25. desember 2017 via mobile enheter

Vi ankom på kvelden til Standa Hotell. Fin resepsjon med vennlig betjening. Hotellrommene er greie, men litt medtatt. Nede i en fin resturant fikk vi litt eksempler på norsk julemat i stedet for alacart menyen. Veldig god ølliste med mye lokalt øl.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Lars V

Hei Lars,

vi set pris på di tilbakemelding, den var fiiiiiin :)
Håpar vi sjåast igjen