Gratis avbestilling frem til 05.08.21
Agoda.com
eDreamsUSD 199
Trip.comUSD 346
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk besøk. Helt ypperlig og få ha hele badebassenget for oss selv. Morsomt for barn og få Grandiosa mulighet 24/7. Frokosten var enkel og god. Perfekt utgangspunkt for mange fine opplevelser. Gode senger og perfekt for en familie.

Takk, TorgunnHS
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Koselig hotell som har nydelig frokost til tross for corona. Fine og rene rom. Barna fikk det store bassenget for seg selv, og mor satt i deilige Slettvoll-møbler og passer på. Ypperlig service av blid betjening! Anbefales!

1  Takk, Hannevik
Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Sentralt beliggende og grei parkeringsmulighet.
Hyggelig og ny resepsjon, grei bar, men rommene har enkel standard. Senga var vond å ligge i, fordi man kjenner stålfjørene når man legger seg. Ikke aircondition - varmt på rommet!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Offisersbladet
Anmeldt 2. juni 2019 via mobile enheter

Dette må være dårlig og dyrt.1350. Var avtalt pris.dårlig renhold. Dårlig frokost.og fest på nabo rommet till kl 4.30.Var i resepsjonen og så frå tre ganger.den er betjent av utenlandsk arbeidskraft uten opplæring. Skygg unna er andre hotell i fleng i området

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, noroddst
Anmeldt 29. mai 2019 via mobile enheter

På vår rundtur var Stranda Hotell neste overnatting. Vi ankom og ba om rom - det var opplæring av en nyansatt så etter litt om og men fikk vi tildelt og betalt. Rommet var nyoppusset budget rom- så nyoppusset at de fortsatt malte på rommene i samme etasje. Vi bad om et annet rom og fikk et litt større i 3.etg. God seng, rent og pent. Vi gikk en tur i bassenget og svømte. Tok lang og god badstu om kvelden. Sov godt i stille omgivelser.Frokosten var god. Mye å velge i. Kaffien var derimot ganske så elendig.
Atmosfæren var hjemlig og koselig.

Dato for oppholdet: mai 2019
2  Takk, t0rhildw