FindHotelUSD 201
CheapTicketsUSD 201
Orbitz.comUSD 201
TripadvisorUSD 201
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Ypperlig familiehotell med flott beliggenhet for turer i området. Rom med god standard, hyggelig fellesarealer og god frokost. Stort basseng og veldig bra service. Gode parkeringsmuligheter. Kan absolutt anbefales!

1  Takk, hbullberg
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk besøk. Helt ypperlig og få ha hele badebassenget for oss selv. Morsomt for barn og få Grandiosa mulighet 24/7. Frokosten var enkel og god. Perfekt utgangspunkt for mange fine opplevelser. Gode senger og perfekt for en familie.

Takk, TorgunnHS
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Koselig hotell som har nydelig frokost til tross for corona. Fine og rene rom. Barna fikk det store bassenget for seg selv, og mor satt i deilige Slettvoll-møbler og passer på. Ypperlig service av blid betjening! Anbefales!

1  Takk, Hannevik
Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Sentralt beliggende og grei parkeringsmulighet.
Hyggelig og ny resepsjon, grei bar, men rommene har enkel standard. Senga var vond å ligge i, fordi man kjenner stålfjørene når man legger seg. Ikke aircondition - varmt på rommet!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Offisersbladet
Anmeldt 2. juni 2019 via mobile enheter

Dette må være dårlig og dyrt.1350. Var avtalt pris.dårlig renhold. Dårlig frokost.og fest på nabo rommet till kl 4.30.Var i resepsjonen og så frå tre ganger.den er betjent av utenlandsk arbeidskraft uten opplæring. Skygg unna er andre hotell i fleng i området

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, noroddst