Bli belønnet med One Key
Restaurant
Se flere hoteller i Stranda
1924 av 101 anmeldelser
Anmeldt 12. juli 2020

Hotellet ligger flott til på sunnmøre med kort vei til aktiviteter både på fjellet og på sjøen. I tillegg har hotellet svømmebasseng for innendørs bading.
Personellet yter god service, frokosten var bra og om man trenger litt mat ellers på døgnet serverer de Grandiosa 24/7. Det er kult at de gjør i "Grandis-bygda"!

1  Takk, _ysteinh_stelands
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Ypperlig familiehotell med flott beliggenhet for turer i området. Rom med god standard, hyggelig fellesarealer og god frokost. Stort basseng og veldig bra service. Gode parkeringsmuligheter. Kan absolutt anbefales!

1  Takk, hbullberg
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk besøk. Helt ypperlig og få ha hele badebassenget for oss selv. Morsomt for barn og få Grandiosa mulighet 24/7. Frokosten var enkel og god. Perfekt utgangspunkt for mange fine opplevelser. Gode senger og perfekt for en familie.

Takk, TorgunnHS
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Koselig hotell som har nydelig frokost til tross for corona. Fine og rene rom. Barna fikk det store bassenget for seg selv, og mor satt i deilige Slettvoll-møbler og passer på. Ypperlig service av blid betjening! Anbefales!

1  Takk, Hannevik
Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Sentralt beliggende og grei parkeringsmulighet.
Hyggelig og ny resepsjon, grei bar, men rommene har enkel standard. Senga var vond å ligge i, fordi man kjenner stålfjørene når man legger seg. Ikke aircondition - varmt på rommet!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Offisersbladet