Gratis avbestilling frem til 29.07.21
eDreamsUSD 197
CheapTicketsUSD 219
Trip.comUSD 346
Anmeldt 19. juli 2020

4 voksne og en tenåring ble tatt utrolig godt i mot på dette praktiske hotellet. Bassengtid ble betryggende booket, det samme med frokost. Følte oss velkommen og ivaretatt fra ankomst til avreise. Flotte turtips fikk vi også. Ryddig og rask resepsjonist betjente også baren på ypperlig vis. God enkel frokost, god middag og helt ok rom. Vi kommer igjen til vinteren!

1  Takk, 316gretes
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Kom til Stranda like etter at hotellet hadde åpnet etter corona lockdown. Vennlig og service-minded betjening. Hyggelig og delikat innredet resepsjons og barområde. 24 timers Grandiosa service ( yes - Grandiosa produseres på Stranda) var både billig og helt topp følge til det lokale Slogen ølet servert i baren som night cap. God middag. Super frokost bl.a. med Stranda skinke - servert ved bordet som corona tilpasning. Koselig hage med lakseelv rennende forbi. Oppusset rom med gode madrasser sikret en god natts søvn. Vi fikk ikke tid til å benytte svømmebassenget, men det så også fristende ut.

1  Takk, aurelius55
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Et koselig og fint hotell! Hyggelig personal. Rommene var rene og grei standard. Veldig kult med 24-timers Grandiosa bestilling til rommet!

Lite minus er kun for frokosten. Virket litt kaotisk, men full forståelse for Korona tiltak. Satt opp tidspunkt vi skulle spise kvelden før i resepsjonen, og så ble man servert ved bordene. Fikk en tallerken med diverse pålegg og kunne bestille egg, men syns for vår del at det ble litt lite mat. Med mye gjester virketrang det som servitørene hadde mere enn nok å gjøre og servere alle, med forskjellige preferanser, så man følte litt på å bestille mere osv.

Takk for oss og et trivelig opphold!:)

3  Takk, sivertuhr
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Store, rene rom med gode senger. Vi har kost oss i bassenget og spist lokal pizza. God frokost med lokale råvarer. Et hyggelig sted med god service som vi gjerne besøker igjen. Et flott utgangspunkt for naturopplevelser på Sunnmøre.

1  Takk, hildebyf
Anmeldt 12. juli 2020

Hotellet ligger flott til på sunnmøre med kort vei til aktiviteter både på fjellet og på sjøen. I tillegg har hotellet svømmebasseng for innendørs bading.
Personellet yter god service, frokosten var bra og om man trenger litt mat ellers på døgnet serverer de Grandiosa 24/7. Det er kult at de gjør i "Grandis-bygda"!

1  Takk, _ysteinh_stelands