FindHotel
eDreams
ZenHotels.com
Snaptravel
Anmeldt 27. februar 2021 via mobile enheter

Skiferie hit var supert. God mat, service og fint at vi kunne bade etter en dag på ski. Artig at di hadde Grandiosa på hotellet, og om du ville ha det på rommet var det bare å ringe. Rommene var fine og en kort kjøretur fra skisenteret.

Takk, 469marcusw
Anmeldt 24. februar 2021

På skiferie bodde vi en natt her.
Super service, meget hyggelig og vennlig personalet.
Gode senger, flotte rom med sport på tv-kanalene- samt at de har appletv man kan logge seg på om man spør i resepsjonen.
Å dra i svømmebassenget etter skituren var virkelig knall.
litt spesielt og meget digg var at de tilbyr alle Grandiosa pizza på hotellet- fra 69 kr, vil man ha den på rommet så bringer de den opp.
Avsluttet med super la`cart frokost i disse covid19 tider.

2  Takk, Ketil G
Anmeldt 21. februar 2021

Hvorfor benytte seg av halvfabrikat på en Hotel resturang? Eggerøre på eggepulver til frokost, kremtop (sprayfløte) og piano vaniljesaus til desserten, som 2 av 4 dager bestod av tørr, steinhard sjokoladekake (typ den man får kjøpt i frysedisken på nabobutikken) som var tint for lenge i mikron. Gummiaktike poteter, søtpøtetfrittes som var som blekksprut-tentakler. Vaffel fra dagen før som ble varmet i mikro. Servitrisen som gjentatte ganger tok feil på bestilling, til tross for notater når hun mottok bestillingen...
Havregrøten til fokosten gidder jeg ikke engang kommentere

Takk, 243perw
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Deler av hotellet var pusset opp, men merkbart et eldre hotell. Litt spesielt på grunn av korona, men veldig enkel frokost. Tenkte å spise middag, men måtte bestille mat før kl 18, og vi sjekket inn kl 19. God beliggenhet. To enkeltsenger, ikke dobbeltseng - og det er alltid nedtur.

2  Takk, herjehh
Anmeldt 19. juli 2020

Synes dette ble for dyrt iforhold til hva vi fikk. Jeg frøs hele natten og måtte sove med ullundertøy. Ingen tepper eller ekstra dyne. Sengen var hard og puten hadde bare litt bomull inni.

Dusjen var nesten ingen trykk i. Jeg fikk ikke ut noe av balsamen i håret, kunne likegodt tømt ett glass med vann over hode mitt istedenfor. Måtte stå på ett badekar som var kjempe glatt og lite. Dusjsåpen luktet forferdelig.

Det er ikke toalettpapir, men små papir stykker du må dra ut 'en etter 'en.

Meget lytt, hørte naboen snorke hele natten.

Korona frokosten var kaos med stressende servitører og dårlig opplegg.

Vaskehjelpen hadde vært på rommet vårt selvom vi hadde satt lapp ut om at vi ikke ønsket det. Hadde kun brettet dynene. Mest sannsynlig var det grandiosa fatet de skulle hente. Det var ikke greit når vi ikke ønsket noen på rommet.

Grandiosa levert på rommet var positivt og bassenget som vi ikke fikk tid til å prøve så veldig bra ut.

Ellers var ikke dette verd prisen desverre.

Takk, Kata9090