Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Veldig god service. Til tross for at vi kom sent, fikk vi likevel servert middag. Middagen smakte ypperlig. Pga. korona var der ikke frokostbuffet, men meny som inneholdt det meste. Rommene var bra og badekar på badet. Ingenting å klage på.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Freedom25592583952
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi har i over 40 år vært faste badegjester på hotellet når vi er på ferie på Stranda. I dag kom datteren min på 12 år med venninne fra Oslo og skulle bade. Bassenget var tomt, ingen badende hotellgjester, men de ble nektet å bade. Tross forsøk på å få forklart logikken i å nekte gjester utenom hotellet å bade når det er tomt sitter vi bare igjen med en hjemmesnekret svadaforklaring som fremstår rigid, lite fleksibel og uten ønske om å finne løsning.
Å lage tider for badende gjester utenfra og tider for kun hotellets gjester kunne vært en fin løsning hvis en prøver å få igang en skikkelig drift igjen etter 1,5 år med tøffe tider. Ikke minst hvordan man velger å reklamere for tilreisende gjester til bygden.
Vi er så skuffet over Stranda hotell sin manglende gjestfrihet og ble skikkelig flau overfor gjestene vi har med oss på ferie til Stranda i år.

Takk, 231ragnhildf
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig hotell vi returnerte til i år igjen som i fjor, for en natt mellom kjøringen:) Veldig hyggelig personal og en rolig lun stemning på hotellet! Fine rom:)

Var egen frokost meny som fungerte veldig bra:) Faktisk veldig behagelig å slippe lange køer ved buffeén og kaos som det er på mange andre hoteller om dagen. De ordnet med glutenfritt brød på frokostsmørbrødet!

Takk for oss!

Romtips: Enkel parkering nærme hotellet
Takk, sivertuhr
Anmeldt 27. februar 2021 via mobile enheter

Skiferie hit var supert. God mat, service og fint at vi kunne bade etter en dag på ski. Artig at di hadde Grandiosa på hotellet, og om du ville ha det på rommet var det bare å ringe. Rommene var fine og en kort kjøretur fra skisenteret.

Dato for oppholdet: februar 2021
Takk, 469marcusw
Anmeldt 24. februar 2021

På skiferie bodde vi en natt her.
Super service, meget hyggelig og vennlig personalet.
Gode senger, flotte rom med sport på tv-kanalene- samt at de har appletv man kan logge seg på om man spør i resepsjonen.
Å dra i svømmebassenget etter skituren var virkelig knall.
litt spesielt og meget digg var at de tilbyr alle Grandiosa pizza på hotellet- fra 69 kr, vil man ha den på rommet så bringer de den opp.
Avsluttet med super la`cart frokost i disse covid19 tider.

Dato for oppholdet: februar 2021
2  Takk, Ketil G