Priceline
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi ankom Stranda sent en regntung kveld og ble tildelt en tørr plass for å sette opp teltet og strøm til kjøleboksen og laderne.

Betjeningen var meget imøtekommende og serviceinnstilt.

Servicebygget har en høy standard og inneholder godt utstyrt felleskjøkken i tillegg til romslige familie dusjer og toaletter.

Anbefaler Stranda Feriesenter også for lengre opphold, gjerne i hytte (bestill i god tid)

Takk, IngarBrenna
Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Bildene på nettet virket lovende, men førsteinntrykket var ikke bra. Dette forbedret seg imidlertid heller ikke under oppholdet. Hytten var litt skitten, og hadde en rar lukt. Det var oppgitt at det var plass til 5 folk, men det var kun 3 senger og 4 stoler. Kjøkkenet var ubrukelig til matlaging, og manglet f.eks. Stekeovn og ordentlig utstyr. TV’en var også i ustand, og baderommet hadde hår og annet skitt på seg.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, eiriklienordbo
Anmeldt 10. januar 2019 via mobile enheter

TV funker ikke, det er ikke ovn, rommene er generelt skittent, spindelvev, står at det er 5 soveplasser når det er en køyeseng og en sofa, bare 4 trestoler, veldig trang plass. Dårlig informasjon og dårlig service

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Mathias H
Anmeldt 24. januar 2018

Flotte hytter og et vakkert område. Her er det masse aktiviteter i nydelige omgivelser. . Ligger fint til ved vei uten at det er mye støy. Hyggelig stab. Servicehus er av meget høy standard. Campingen har oppgradert betydelig dette året og fremstår som en meget moderne camping.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, Eilert R
Helge I, General Manager på Stranda Feriesenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. mars 2018

Takk for hyggelig tilbakemelding Eilert, vi håper og se dere her igjen snart :-)

Anmeldt 28. august 2017 via mobile enheter

Ikke bo her hvis du ikke må. Enkel standard. Dårlig service. Måtte be om bekreftelse for booking og måtte spørre flere ganger for å få vite hva slags fasiliteter det var der og hvor jeg skulle bo. Fikk kart over fjellhyttene og dro opp der i god tro på at det var dit jeg skulle. Men etter å ha vært i kontakt med dem igjen, viste det seg at det var nede i sentrum ved campinghyttene vi egentlig skulle bo. Da jeg tok opp dette med dem, var svaret at de hadde så mange hytter at de ikke hadde helt oversikt! Har forholdt meg til en kontaktperson, som virker være ansvarlig for hele stedet. Han virker ganske håpløs.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Elisabeth S

Hei Elisabeth S

Vi beklager at du hadde en dårlig opplevelse av oss.

Når du gjør en reservasjon hos oss må du velge en enhet som har en bestemt lokasjon.

Om du ringer oss og sier hva du har booket vet vi det uten å sjekke ankomstlisten.

Vi har nå byttet ut alle de små hyttene på PlusCamp Stranda til nye frittstående hotelrom, kontakt oss og referer til denne tilbakemeldingen så skal du få en gratis overnatting av oss :-)