eDreams
Agoda.comUSD 141
FindHotel
Etrip
Anmeldt 13. juli 2021

Bodde ei natt i ei ny og svært moderne hytte på Stranda Feriesenter. Hytta var ikke spesielt stor, kun med ett rom + bad. Den var imidlertid konstruert slik at plassen ble godt utnyttet - blant annet "skjulte" sofaen ei stor dobbeltseng du kunne trekke ut fra veggen. Store vinduer og en romslig veranda med utsikt over resten av campingsplassen, som forøvrig virket velholdt.

Hyggelig betjening i resepsjonen som var kjappe til å hjelpe meg ved et par forespørsel (kjøleskapet var ikke rengjort ved ankomst, og det mangla en fjernkontroll for å få liv i TV-en.)

Jeg skulle gjerne gitt full pott i denne anmeldelsen, for det var en trivelig plass og ei god hytte, men prisen trekker ned. Dette var den dyreste overnattingen på min tolvdagers rundreise, og da var det overraskende at ikke utvask var inkludert i forhåndsbetalingen. Det føltes også litt rart å måtte betale et depositum for utvask, selv om jeg valgte å rengjøre sjøl.

Takk, Rune H
Anmeldt 15. august 2020

Vi bodde to netter på Stranda Feriesenter. Utrolig hyggelig og hjelpsom eier. Perfekt oppstillingsplass for combicamp. Utrolig lekkert fliselagt sanitetsanlegg, fellesrom, og resepsjonsområde. Nye flotte hytter er også til leie. Ellers er det mange gode turmuligheter i område som f.eks Den Trondhjemske postvei :) Vi kommer igjen ✨

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Vero9cas
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi ankom Stranda sent en regntung kveld og ble tildelt en tørr plass for å sette opp teltet og strøm til kjøleboksen og laderne.

Betjeningen var meget imøtekommende og serviceinnstilt.

Servicebygget har en høy standard og inneholder godt utstyrt felleskjøkken i tillegg til romslige familie dusjer og toaletter.

Anbefaler Stranda Feriesenter også for lengre opphold, gjerne i hytte (bestill i god tid)

Takk, IngarBrenna
Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Bildene på nettet virket lovende, men førsteinntrykket var ikke bra. Dette forbedret seg imidlertid heller ikke under oppholdet. Hytten var litt skitten, og hadde en rar lukt. Det var oppgitt at det var plass til 5 folk, men det var kun 3 senger og 4 stoler. Kjøkkenet var ubrukelig til matlaging, og manglet f.eks. Stekeovn og ordentlig utstyr. TV’en var også i ustand, og baderommet hadde hår og annet skitt på seg.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, eiriklienordbo
Anmeldt 10. januar 2019 via mobile enheter

TV funker ikke, det er ikke ovn, rommene er generelt skittent, spindelvev, står at det er 5 soveplasser når det er en køyeseng og en sofa, bare 4 trestoler, veldig trang plass. Dårlig informasjon og dårlig service

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Mathias H