Bestill på forhånd
Turer fra Uteguiden - Stranda Activity Centre pleier å bli utsolgt – reisende anbefaler å bestille på forhånd!

oversatt av Google
Ulike måter å oppleve Uteguiden - Stranda Activity Centre på
Anmeldt 25. februar 2019 via mobile enheter

Helt topp guider. Fantastisk fleksibilitet for å tilpasse seg våre ønsker. Høy kompetanse og de gav oss mye læring. Vi kommer tilbake!!:)

Takk, kayb810
Uteguiden, Ägare på Uteguiden - Stranda Activity Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mars 2019

Hei Kay,

Stort takk for dei fine orden. Det setter vi veldig stor pris på!

Ha en fin vinter videre!

Anmeldt 25. februar 2019 via mobile enheter

Jeg var på toppturkurs med min medstudent i 2,5 dager. Guiden var utrolig flink, og i tillegg en artig kar! Anbefales :)

Takk, sofiet1112

Takk for det Sofie! Veldig hyggelig å høre at du likte opplegget med oss.

Vi skal ta dette videre til Gordie :)

Anmeldt 23. februar 2019

Vi hadde en flott topptur til Gullkoppen, Hornindal med både guide og "trainee"-guide. Vår svenske hovedguide Gustaf var både hyggelig, lokalkjent og kunnskapsrik. Vi fikk gode tips om snø og skred og han pekte ut topper og andre nedfarter for eventuelle nye turer. Trainee-guiden Camille var også veldig hyggelig.

Turen satte sikkerhet i fokus, men vi fikk flotte nedfarter i uberørt snø. Alt i alt en veldig fin tur i flott vær, med både fin tur opp og ned.

Både min sønn på 17 og jeg vil anbefale Uteguiden på det varmeste!

Takk, City-Joern

Hei Jørn,

Stort takk for dei hyggelige ordene - dette setter vi stor pris på!

Hilsen, Oscar

Anmeldt 24. januar 2018

Jeg hadde ett 2,5 dagers skredkurs, veldig lærerik opplevelse som anbefales til absolutt alle som ferdes i fjellet. Vi hadde første kvelden litt teori, mens vi tilbrakte hele den andre dagen i skisenteret på Strandafjellet. Der testet vi ut hvordan man skal søke og grave, og så på forskjellige typer terreng og snø som er trygg/utrygg. Dagen etterpå var vi på tur hvor vi fikk teste oss selv i å ta veivalg og planlegge turen. Guiden begrunnet om valgene våre var gode eller ikke, men blandet seg lite i selve diskusjonsprossessen, noe som var bra. Alt i alt veldig lærerikt og fin opplevelse.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, Børge E
Anmeldt 11. januar 2018

Hadde en 2,5 dagers skredkurs med mye praksis både med bruk av skredsøker, søkestang og spade, samt ut i felten og se hvordan snøen oppfører seg og farene dette medfører. Veldig god guide som tok med ønsker fra kursdeltakerne og fikk deltakerne til å være deltakende i valgene en sto overfor. Planla gode turer ut i fra vær og føreforhold. Tok sikkerhet av deltakerne i første rekke. Vil anbefale kurset til alle som ferdes i fjell med ski.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, larsinget2018