Fottur til Mount Saksa fra Urke

fra
USD 185,90
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Uteguiden på
Anmeldt 16. mars 2021 via mobile enheter

Hadde en suveren helg i Sunnmørsalpene med dyktige guider fra Uteguiden. De tilrettela turene våre på en profesjonell og trygg måte. Nicolas og Arne var meget dyktige og ikke minst trivelige folk.

Vi var 8 stk i vårt følge, alle var strålende fornøyde etter at helgen var over. Nicolas og Arne lyttet til våre ønsker og de innfridde på alle måter. Vi fikk herlig skikjøring, spektakulær utsikt, luftige fjelltopper og gode minner for livet. Tusen takk for et flott opplegg

Takk, bhoston
Anmeldt 15. mars 2021

Uteguiden arrangert 3 toppturer for oss med utgangspunkt i Stranda. En tur var nær Stranda, en tur var i Valldal og en tur var ved Hellesylt.

Vi hadde flotte oppturer med spektakulær utsikt og flotte nedkjøringer.

Vår guide, Alpo, var en kunnskapsrik og hyggelig kar som innga tillit og bidro til både hyggelige og spennende turer basert på gruppas ønsker og behov. Til tross for både mildvær og vind gjorde Alpos valg av turer at vi fikk fine nedkjøringer i tørr og urørt snø.

Vi fikk også innføring i bruk av skredsøker og bruk av søkestenger.

Takk, City-Joern
Anmeldt 10. mars 2021 via mobile enheter

Kjempe flott 2 dagers skredkurs till god pris på Hemsedal i regi Uteguiden. Veldig bra instruktør og 6 st øvrige deltagere som gjorde hele kurset var meget givende

Takk, ulflennarto
Anmeldt 11. mars 2019

Kunnskapsrik, hyggelig og på alle måter dyktig guide. Fant mye fin snø, tilpasset seg gruppas ønsker og delte kunnskap rundt skikjøring, skred og sikkerhet. Anbefales!! :-)

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, kaldstart
Uteguiden, Ägare på Uteguiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mars 2019

Hei Erlend,

Stort takk for den tilbakemeldingen det setter vi veldig stor pris på! Vi håper på att få se deg her på Stranda fremover.

Anmeldt 27. februar 2019 via mobile enheter

Særdeles nyttig og lærerikt, både med teori og deling av erfaringer. Kunnskap alle skiglade som ferdes i fjellet bør få med seg. Fint med mulighet for påfølgende kurs, med praktisk øving av utstyr.

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, Pål M
Uteguiden, Chef på Uteguiden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mars 2019

Hei Pål,

Godt å høre at du likte kurset med oss her på Stranda. Det skal vi ta videre til guidene våre.

Velkommen tilbake på et lengre kurs fremover.

Hilsen, Oscar