Ulike måter å oppleve Uteguiden på
Anmeldt 12. mars 2023

Veldig hyggelig og kunnskapsrike guider. Alltid fleksible på å få til en bra tur uansett vær og find.

Dato for opplevelse: mars 2023
Takk, Wander549366
Anmeldt 25. november 2022 via mobile enheter

Informativt skredkurs som vi vil anbefale andre. Gode tips til hva man må tenke over både før og under skituren og hva som er viktig å ta med i sekken

Dato for opplevelse: november 2022
Takk, Nomad49008053226
Anmeldt 15. august 2021

Uteguiden var med på å gjere turen til Store Brekketind minnerik og til ein fantastisk opplevelse! Guiden framsto som svært erfaren, trygg, roleg, tolmodig, stødig, og ikkje minst morosam. Tusen, tusen takk😀👌

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, AnnhelenDyb
Anmeldt 16. mars 2021 via mobile enheter

Hadde en suveren helg i Sunnmørsalpene med dyktige guider fra Uteguiden. De tilrettela turene våre på en profesjonell og trygg måte. Nicolas og Arne var meget dyktige og ikke minst trivelige folk.

Vi var 8 stk i vårt følge, alle var strålende fornøyde etter at helgen var over. Nicolas og Arne lyttet til våre ønsker og de innfridde på alle måter. Vi fikk herlig skikjøring, spektakulær utsikt, luftige fjelltopper og gode minner for livet. Tusen takk for et flott opplegg 👍🏻😁

Dato for opplevelse: mars 2021
Takk, bhoston
Anmeldt 15. mars 2021

Uteguiden arrangert 3 toppturer for oss med utgangspunkt i Stranda. En tur var nær Stranda, en tur var i Valldal og en tur var ved Hellesylt.

Vi hadde flotte oppturer med spektakulær utsikt og flotte nedkjøringer.

Vår guide, Alpo, var en kunnskapsrik og hyggelig kar som innga tillit og bidro til både hyggelige og spennende turer basert på gruppas ønsker og behov. Til tross for både mildvær og vind gjorde Alpos valg av turer at vi fikk fine nedkjøringer i tørr og urørt snø.

Vi fikk også innføring i bruk av skredsøker og bruk av søkestenger.

Dato for opplevelse: mars 2021
Takk, City-Joern