“Anbefalast!!”
Anmeldelse av Terna Brygge

Terna Brygge
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Sula
Beskrivelse: Beliggende på kaia, hjertet i Sula, er Terna Brygge en populær møteplass for sjøfarende, turister og fastboende. Her serverer vi enkel, hjemmelaget pubmat med god drikke. Vi innbyr til konserter, utstillinger, grillkvelder og andre events. Åpent hver helg fra påske, hver dag i skoleferien, noen helger utover høsten - og ellers når det er mye folk på øya. Se vår Facebookside for detaljer om åpningstider og særskilte happenings.
Anmeldt 5. august 2020

Veldig god mat og god service. Store porsjoner. Skalldyrsfest, den nye slageren på menyen, er verkeleg ei oppleving i seg sjølv. Mykje god sjømat, må opplevast!!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, SivS269

Anmeldt 27. juni 2020

Terna brygge byr på mer enn bare fantastisk mat og drikke, som kulturelle opplevelser, naturskjønn utsikt og fantastisk vertskap. Det hele oppleves som en helaften på en gourmetrestaurant på en perla av en høy, og flere skulle bare visst om dette stedet. Jeg har spist der hver dag i de dagene jeg har vært her, og de kan by på den mest utsøkte mat, så du skulle tro du satt på en dyr Resturant i London, for uten en ting! Porsjonene er faktisk store nok til å mette deg her, du trenger faktisk ikke å gå sulten hjem på tross av å ha spist mat som svarer til en helt fantastisk standard. Og til sist vil jeg ta hatten av meg for vertskapet, som er både personlige og profesjonelle, og etter et par dager her føler du nesten at du kjenner dem, og har blitt en del av familien på Terna bygge. Heia Terna!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, ginakaroline
Anmeldt 12. august 2019

Fantastisk å ha en slik restaurant på Sula. Nok å velge i fra menyen til voksne og små.

Hyggelig betjening som gjør alt de kan for at vi skal ha det bra, selv når det er fult både ute og inne.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, DagfinnO3
Anmeldt 12. august 2019

Skikkelig perle ute i havet! Var innom flere ganger i loepet av ferien. Bortsett fra litt lite erfarne kelnere saa var det kjempebra :)

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, torgeirh378
Anmeldt 7. august 2019

Spiste et deilig måltid her og kombinert med de fantastiske omgivelsene gjør det til en opplevelse vanskelig å overgå!

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, Lars J

Har du vært i Terna Brygge? Del dine erfaringer!