Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Vi var innom for lunsj en fin sommerdag. Nydelig utsikt til Innerdalstårnet fra benkene ute. God rømmegrøt som ble servert av svært hyggelig betjening. Fine teltplasser og andre overnattinger på turisthytta - både i gammel og «ny». Fint utgangspunkt for turer i Trollheimen. Ca 4 km å gå fra parkeringen på grusvei. Så kan fint sykle eller ha barnevogn, men vær forberedt på oppoverbakker. Men absolutt vært turen inn i den vakre Innerdalen.

1  Takk, solveigaroed
Anmeldt 9. juli 2020

Fine rom, rent og avslappet stemning. Grei mat. Fantastiske omgivelser og natur rundt hytta. Gratis utlån av robåter gav en vidunderlig og unik opplevelse av solnedgangen ute på vannet. Hyggelig eier, Iver Innerdal, som kunne fortelle om mye interessant knyttet til sin oppvekst på stedet og stedets historie. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 420yngvildh
Anmeldt 11. mars 2019 via mobile enheter

Skulle egentlig bo på en annen hytte i dalen (Renndølsetra), men den hadde ingenting ledig. Denne hytta hadde mye ledig midt i juli og da burde vi skjønt at noe var galt.

Sur betjening og helt elendig mat. Lukter også fra septiktank rundt hele hytten.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, pederbg
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Lite imøtekommende personale. Svært skuffende middag. For mange formaninger og forbud-skilt preget hytta. Rommene var fine. Beliggenheten er svært vakker, så det er synd at de ikke utnytter dette potensialet bedre.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, anneqvam
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Flott sted å slå opp teltet. I låven er det utedo, men i kioskens åpningstider er det også anledning til å benytte vannklosett. Rent vann og ellers salg av de nødvendigste ting og brus i kiosken. En standardmeny med rømmegrøt og spekemat samt karbonader er alltid tilgjengelig og smaker ekstra godt når teltlivets alternativ er suppe i regnvær.
Det er mulig å få kjørt bagasje fram, men det koster jo rimeligvis en del.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Rolv Marius F