Anmeldt 14. juni 2021

Innerdalen er at fantastisk turområde, men hytta var en skuffelse. Rommene hadde "vanlig" turisthyttestandard med køyesenger. Bad på gangen, vask på rommet. Maten var en stor skuffelse. Husmannskost, men virkelig dårlig kvalitet.

Takk, LiseRJ
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig opplevelse for en familie på 4pers.
2 voksne og 2 barn(4og7år)
Parkerte på den kommunale parkeringsplassen innerst, å starte turen med godt mot
Jaggu ble dette tøffere enn for forventet. Bra stigning i starten, dette merkes når man bærer tungt.
Men premien når man kommer fram er magisk.
Utrolig fin naturinnerdalen er muligens Norges vakreste dal.
Vi satte opp teltet ved Turist hytta. Gode tur og fiskemuligheter i kortavstand.
Utrolig kjekt med tilgang til do på hytta.
Ble ingen tur på toppen av innerdalstårnet, noe gir tøft pga regnvær før vi kom og hard nok tur for de voksne, så da for tøft for barna. Men gikk inn til foren av tårnet, fin tur det å.
Vertskapet på hytta ytet meget god service. Hyggelige folk med gode historier og råd/tips.
Ble tipset på forhånd om at vaffel det måtte man kjøpe når man kom fram, disse skulle være meget gode.
Dette stemte, ble kjøpt opp til flere.
Anbefaler å kjøpe vaffel med sunndalsgrøt.
Smakte så godt, at undertegnende fikk med seg oppskriften etter en hyggelig prat.
Innerdalen og turisthytta kommer vi tilbake til. Dette ga mersmak, både for voksne og barn.

Viktig å støtte opp slike kultur institusjoner.

Takk, trondag
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Innerdalshytta er et overnattingssted ypperlig plassert mellom de høye fjellene. Perfekt for overnatting mellom fjellturer. Utmerket mat og service også! Passer bra for alle aldre og størrelser på gruppe. Anbefales!!

1  Takk, brennhaug
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Vi var innom for lunsj en fin sommerdag. Nydelig utsikt til Innerdalstårnet fra benkene ute. God rømmegrøt som ble servert av svært hyggelig betjening. Fine teltplasser og andre overnattinger på turisthytta - både i gammel og «ny». Fint utgangspunkt for turer i Trollheimen. Ca 4 km å gå fra parkeringen på grusvei. Så kan fint sykle eller ha barnevogn, men vær forberedt på oppoverbakker. Men absolutt vært turen inn i den vakre Innerdalen.

1  Takk, solveigaroed
Anmeldt 9. juli 2020

Fine rom, rent og avslappet stemning. Grei mat. Fantastiske omgivelser og natur rundt hytta. Gratis utlån av robåter gav en vidunderlig og unik opplevelse av solnedgangen ute på vannet. Hyggelig eier, Iver Innerdal, som kunne fortelle om mye interessant knyttet til sin oppvekst på stedet og stedets historie. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 420yngvildh